Alla inlägg den 13 april 2011

Av Anna-Karin - 13 april 2011 20:56

I dag vaknade vi tidig och de var skönt har fått en del gjort innan vi åkte på en liten tur!


Mamma ringde och bjöd upp oss till dom eftersom vi oxå var hemma för lite förkyldning. Vi tackade ju inte nej!


Prinsen var verkligen nyfiken på var vi skulle åka jag sa att vi skulle på cykelskola=O)! Han vart jätte glad och frågade om de fanns sån, och de gör de min och Mormor Anna´s cykel skola!

Fast först var vi till matfors en jätte snabbis, Eftersom prinsen verkligen behövde nya Reima överdrags byxor! Så de vart även en nya mössa och ett par abeko galon vantar oxå.

Han vart lite besvinen  när vi lämnade Molly hos mormor för han trodde att vi inte skulle dit igen Men de skulle vi ju!


När vi kom till mormor igen så var de lunch efter lunchen så började vår cykelskola=O)!

Vet ni vad nu cyklar han utan stöd hjul igen! Hoppas hoppas att de håller i sig för nästa gånga han kommer för då brassar vi in och köper ny cykel!!!!


Sen kom vi och gjorde mat och fixat lite! Nu på kvällskvisten har jag och stora prinsen varit ute och fixat lite på gården så skönt att komma igång med sånt nu är de nästan är tortt på hela tomten!


Nu ska jag vara lite trevlig med mig prins!


Kramar!

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards