Alla inlägg den 1 april 2011

Av Anna-Karin - 1 april 2011 21:19

Dag började bra och vi planerade med Gudmor Ella och Alice att träffas ute på birsta. Vi gjorde oss ordning och jag letade min tröja i miste 40 min... Men vi kom i väg och kom i bra tid dit.

Kollade på lite affärer och åt lite lunch sen gick vi i några till affärer. Så nu har Molly köpt sin första Lastbil! Sen Scania V8 vart de=O)! Tyvärr fans dom inte i rosa så de vart en gul!


Sen var vi inbjuden på lite kaffa och bus till gudmora!

När vi var på väg hem så fick jag ett otrevligt samtal, nån som var riktigt arg på mig men jag tyckte inte de fanns nån anledning men de tyckte tydligen denna person..


Åkte hem och började städa lite så kom jag på att köttfärsen skulle komma i dag så då var de bara att åka ner till hudik... Molly somnade som en stock...

Så hon har varit vaken lite längre i kväll men de var jätte mysigt=O)!


Nu ska jag kolla på film med min sambo!


Kram

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards