Alla inlägg under mars 2011

Av Anna-Karin - 21 mars 2011 18:58

Hunnit med=OP. Helt slut är jag med nu har jag fått lite enerig så nu kommer jag gå ner och fortsätta nere. Men jäklar vad isolering kliar... Jobbigt som in i hell...


Men de är bara att bita ihop för nu ska de bli klart! Molly var så trött nu i kväll så hon bad om att få gå och lägga sig. Söthönan min!


Nu kommer peter hem så nu ska vi gå ner och göra klart=O)!

Av Anna-Karin - 21 mars 2011 13:31

Nu har jag varit nere i gillestugan och lagt lite golvspån skivor. Skulle igentligen behöva sova men jag vill få klart lite nu innan jag/vi börjar på nått nytt men nu måste jag göra mig i ordning för att g och hämta sessan på dagis... Kommer slockan som en klabbad i kväll=O)!


Som mål i dag har jag att bli klar i gillestugan. Förhoppningsvis hinna måla lite lister så jag kan lura ner bror Lång att hjälpa mig att sätta upp dom igen=O)...


Fick jobba ett extra dygn i går tills i dag, De är nuderbart de För Äntligen har jag hittat ett golv  som jag ska köpa till köket kolla HäR!


Nu ska jag vila 2sek innan de där av mot dagis=O). Saknat prinsessan så himla mycket!


Kramar! 


Av Anna-Karin - 17 mars 2011 16:58

"Jag deltar i utlottningen om ett par valfria Geggamoja Sneakers från Busfröt hos Tant Ulrika!"

  

Av Anna-Karin - 17 mars 2011 14:08

Min farmor i dag=O)! Efter jobbet åkte jag till farmor för att ta med henne och köpa några nya kläder inför Molly´s kalas. Sen var de lite nya blommor och en kudde, några tulpaner och lite annat smått och gått=O)!


Hon vart så himla glad=O)! De är ju alltid roligt att göra någon glad! 


Nu ska jag gå och hämta Min Älskade Dotter! Saknat henne som en tok i ett dygn. I morgon jobbar jag bara 7:30 till 17 så då får jag ju komma hem och mysa lite med henne innan hon somnar...


Ha en solig dag!


Kram  

Av Anna-Karin - 16 mars 2011 07:37

Vad svårt de kan vara att kliva upp i bland. Harvarit vaken sedan länge tillbaka...


I dag blir de jobba dygn. Å i morgon vet jag inte vad som händer eller jo mamma skulle ju kanske komma och hälas på.


I går fick jag åt bihålorna men med lite kortison nässpray så vart de bättre. De är såå jobbig när de tyrcker i huvudet så man tror de ska sprängas...


Nu måste jag göra lite frukost till kidzen och mig=O)!


Ha en underbar Onsdag Mina Bloggisar!

Av Anna-Karin - 14 mars 2011 10:20

Nu sitter jag vid mitt skrivbord och sorterar papper! Snart är de dax att gå in och fixa mitt uppdarg av Chefen i dag=O)! Baka ut ett bröd de Ni! De ska bli nått lantbröd av nå slag... De ser mycket gott ut!


Nu ska jag åter gå till mina papper! Jag ska även kolla om d finns några kurser som jag kan gå=O)! 


I dag bjuder Mellis på underbart väder! Inte vill man sitta inne då e. Men de måste jag ju!


Kramar! 

Av Anna-Karin - 13 mars 2011 19:54

I fredags kväll när jag skulle skriva mitt inlägg så kom bara halva sidan upp och jag kunde inte skriva...


Men nu sitter jag i soffa och myser=O)!

Har ju jobbat lördag till söndag så de är därför de varit så tyst här... Slutade jobba 12:00 i dag sen åkte jag till stallet och lämnade en hink som jag köpt. Då var ju sötaset Malin där. Hon har ju fått en lite dotter. Så då vart de ju lite prata oxå. Men prinsessan var ju hemma=O). Så vi får åka  och hälsa på nått fram över.


Sen var jag till garaget och hämtade sessan sen åkte vi hem och så hon fick sova och jag åt lite lunch.

Efter en timme väckte jag henne. Då var de dax att gå på tur!


Jag gick förra veckan samma sväng då gick jag på 40min, i dag var de sämre på vägen plus att jag hade Molly i vagnen och att jag var in på affären de tog 55 min. Helt ok tycker jag=O)!


Nu ska jag kolla på Solsidan! Och försöka mysa lite med min sambo!


Kram kram! 


Av Anna-Karin - 11 mars 2011 19:03

Lite senare i kväll! Nu ska jag pyssla klart sen blir de sängen för dom små=o)!


Underbart att höra: Äntligen har jag kommit hem=O)! Sånt värmer i hjärtat de!!! 


Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards