Alla inlägg den 31 mars 2011

Av Anna-Karin - 31 mars 2011 18:51

Äntligen är de snart kvällen för barnen... Nu ska dom duscha och sen blir de sängen och jag ska bara njuta av lugnet i soffan sen! Förhoppningsvis får jag mysa lite med stora prinsen oxå! Innan vi ska hoppa i sängen.


Nu ska förste kille in i duschen=O)!


Kram 

Av Anna-Karin - 31 mars 2011 09:23

Nu sitter jag och dricker lite kaffe. Försöker vakna till liv... Har så himla ont i ögat känns lite lätt överansträngt... Men jag hoppas att de går till sig...


I dag blir de en lugnt dag, ska fixa lite med tvätten så den blir klar innan helgen så jag kan vara så mycket som jag bara kan med min Älskade Familj.


Ska försöka tvätta och fixa zorro fin nu när han ska bli "stats" hund=O)! 

I går var vi på middag hos svärmora. Vi fick gryta mycket gott var de! Glass och aprikoser och jordgubbar fick vi oxå! Mycket mummsigt var de. Vi var ut och jag tog med mig kamram för jag tänkte knäppa lite blider med de gjorde jag ju inte...

De var så skönt å bara sitta och njuat av solen och attt barnen lekt och gjorde snökakor=O)!

Herre min gud vad jag längtar tills de är snö fritt ute så vi kan göra ordning sandlådan och i lekstugan=O). Molly kommer att älska de!

Nu måste jag ta tag i tvätten!

Många Kramar till Er!


Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards