Alla inlägg den 23 mars 2011

Av Anna-Karin - 23 mars 2011 22:05

I dag fick jag lite Sovmorgon, Tack snälla älskade Prinsessan=O)! Efter lite mys i sängen gick vi upp och åt frukost. Sen så var Molly så taggad att åka så de var bara att klä på henne och åka.


Detta han jag skriva innan batteriet tog slut=O)!


Så då åkte vi på macken och köpte en kopp latte och en vitamin dryck till mamma=O)!


Sen åkte jag upp över sundsvall för att plocka upp Sötaste Momme(Emelie)! Sen åkte vi till Pysens kläder och bytte Kläderna jag köpt till Molly. Tog en större stl.

Den här Jackan &  dom här byxorna & den sötsaste Mössa, har jag Köpt till. Eller ju ljuger jag Molly ska få jackan och mössan i födelsedags present av min farmor. Byxorna har jag köpt. 


Sen var de en lite korv på preem till lunch. Efter lunchen åkte vi till Em möbler och kollade på soffa till danne och Momme. Dom har ju äntligen köpt sig en lägenhet=O)!


Åkte på ica för att handla så jag kunde baka till sessans kalas=O)!


Hem och gjorde mellis och myste lite innan jag bakade en plåt med Kärleksmumms=O)!


Vi fick även stor främmande av Elise & Cajsa! De var roligt att ni kom förbi=O)! Hon är ju så söt Elise!


    

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards