Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Anna-Karin - 6 mars 2011 20:31

I dag har jag verkligen haft en mycket härlig söndag. Jag har även varit lite flitig i dag, putsat all fönster på fram sidan och bytt gardiner i sessan´s rum.


Sen var vi ute och jag kollade lite olja och fixade lite på bilen. Skulle behöva gå ut och dammsuga klart och sätta fast sessans stol=O). Men de hinner vi även i morgon innan jobbet. 


PappaMorfar & pia har varit hit och ätit middag med oss! Sen kom Underbaraste MommeMemo och gjorde mig sällskap!


Nu ska jag hoppa in i duschen Sen blir de Wallander med min älskade Peter!


Kramar

Av Anna-Karin - 6 mars 2011 10:00

God morgon!

Nu har vi njutit av en mys frukost=O)! Så nu där de av till stallet, för att fixa lite. Sen blir de hem och ta reda på lite tvätt och disen som vill in i skåpet.


I går hade vi främmande av Familjen Söderlund! De var jätte länge sedan vi träffades, de var jätte mysig och trevligt! Molly och Filip lekte jätte bra tillsammans=O)! Molly matade Lukas till middagen de är en fröjd att se dom små liven växa och bli stora!


Nu ska vi göra oss klara!


Önskar er en Underbar Söndag!


Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards