Alla inlägg under februari 2011

Av Anna-Karin - 18 februari 2011 09:36

På jobbet igen=O)! Skönt att vara hemma men lite tråkigt.


Nu ska jag ta tag i posten Har ju kommit en bunt om jag säger så=O)!


Ha en Underbar Fredag!

Av Anna-Karin - 17 februari 2011 18:41

En trött och lite sliten Anna-Karin på väg hem på tåget. De flyter på bra med tåget. Längtar lite hem. Nu stannade tåget. Vet inte vad de är för fel. Vi måste vänta på mötande tåg. Eftersom de är enkelspår... Nu kom de så nu åker vi.

 
Av Anna-Karin - 17 februari 2011 16:49

Å nu sitter vi på centralstation och dricker en kaffe latte:). Mina fötter tycker de var mycket skönt! Hoppas nu att tåget vårat går hem. Kram kram

 
Av Anna-Karin - 16 februari 2011 22:22

Vilken god avslutning på dagen/ kvällen... Underbar konsert var de oxå:). Plus lite shoppat i dag med. Kram kram

 
Av Anna-Karin - 16 februari 2011 09:08

Nu äntligen är vi strax framme vi är bara 50 min sena. Tycker synd om dom som har viktiga tider passa. Klev ju upp 04:15 i morse så man känner sig lite seg!

 
Av Anna-Karin - 16 februari 2011 06:37

God Morgon! Nu sitter vi på tåget, och krångel är de. Så nu är vi på väg tillbaka för att du kunna byta spår! De var nått som hade frusit fast. Kram

 
Av Anna-Karin - 15 februari 2011 18:33

Här kommer ett test på mms inlägg

 
Av Anna-Karin - 15 februari 2011 18:17

De är nått jag inte tycker om...

De går ju super att packa till barnen eller peter. För då tar jag ju de jag tycker är snyggt men när man ska packa till sig själv så blir man ju sååå velig så de finns inte...

Så nu är ju frågan vad ska jag åka i och vad ska jag ha på konserten och vad ska jag åka i hem??? 


Har ju några altenativ om jag säger så. Men jag stoppar nog ner lite av varje... Sen ska jag ju få plats med lite smik och fixa oxå=OP! Men de brukar ju fixa sig. De  jag där emot Inte för glömma är öronproppar;O)! För då kan jag inte sova. Chefen snarkar långa timmerstockar;o)! 


Nu ska jag sätta mig och mysa med kidsen i soffan och sen blir de läggning och sen packning på högnivå...


Nu ska jag snabb plocka undan efter mioddagen!


Ha de så gott!

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards