Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Anna-Karin - 23 februari 2011 12:06

Tyget till lekstugan's gardiner! De är ju så himla sött. Nu ska jag dricka en hemgjort latte=O)! God vart den med. Kram kram

 
Av Anna-Karin - 23 februari 2011 08:06

Ni ligger jag i sängen vi skulle kolla på en film men sessan gick i väg så då stängde jag av. Ska väl kliva upp och göra oss lite frukost... I dag blir de lugnt, ska ta tag i tvätten eftersom jag städade i går=O).


Kanske går vi ut en sväng. Sen blir de jobb när peter kommer hem. Måste i väg och köra lite så man får lite gjort denna vecka med.


I går kom MammaMormor och lille bror M Till oss.

Vi fikade lite fika och sen gick vi till tygaffären här på byn.

Mamma köpte ett jätte fint tyg till sin stuga, plus att hon köpte ett jätte gulligt typ till sessan som han ska ha i lekstugen=O)!

Efter vi varit där så gick vi på affären och handlade mat och sen hem och fixade mat. Lyxigt att inte behöva laga mat för en dag. Och super gott vart de!

Tack snälla ni för en jätte mysig dag/eftermiddag!



I natt fick jag sova lite mer såå skönt!


Nu kläder på sen frukost!

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards