Alla inlägg den 22 februari 2011

Av Anna-Karin - 22 februari 2011 22:08

Om vad vi har gjort i dag!


Vi har haft en Underbar dag men MammaMormor och lille bror M=O)!


MysPys!

Av Anna-Karin - 22 februari 2011 21:50

Att ladda upp bilder. Men de går ju såå segt och sen så funkar de inte.. De står bara still.


Jag får väl berätta vad jag köpte i stockholm. Jag köpte ett tyg som ska bli ny köksgardin(Bruka),

En jätte söt smycket att sätta på tröjan eller att sätta ihop en kofta med,

Ett jätte fint nyckelskåp. 

En ny Sia Ljusstake (den råkade gå sönder medans jag var i stockholm).

En tunkia Från How to Kiss a Frog till sessan en ljusrosa. Den ska han ha när hon fyller 2 år=O)!

2 st doftpåsar som inte går att få tag på här om kring åter kommer med lukt och märke...

En GODIS skål bruka i ljusrosa.

Ett diskställ i trä till sessan (som hon ska få i födelsedagspresent)

Ett jätte sött hårspänne som en stor blomma i vitt.


Nu ska jag hoppa i sängen hoppas jag får sova lite mer i natt. Och att sessan vaknar friskaer i morgon.


Natti natt!  

Av Anna-Karin - 22 februari 2011 20:51

Blir lite irri på bloggen när de tar sån vid att ladda upp några bilder. Går kommer en bild på köksbordet med en ny fin duk jag köpte i dag på ica! Kram

 

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards