Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Anna-Karin - 15 februari 2011 18:33

Här kommer ett test på mms inlägg

 
Av Anna-Karin - 15 februari 2011 18:17

De är nått jag inte tycker om...

De går ju super att packa till barnen eller peter. För då tar jag ju de jag tycker är snyggt men när man ska packa till sig själv så blir man ju sååå velig så de finns inte...

Så nu är ju frågan vad ska jag åka i och vad ska jag ha på konserten och vad ska jag åka i hem??? 


Har ju några altenativ om jag säger så. Men jag stoppar nog ner lite av varje... Sen ska jag ju få plats med lite smik och fixa oxå=OP! Men de brukar ju fixa sig. De  jag där emot Inte för glömma är öronproppar;O)! För då kan jag inte sova. Chefen snarkar långa timmerstockar;o)! 


Nu ska jag sätta mig och mysa med kidsen i soffan och sen blir de läggning och sen packning på högnivå...


Nu ska jag snabb plocka undan efter mioddagen!


Ha de så gott!

Av Anna-Karin - 15 februari 2011 14:38

Nu är de snart 15:00 fika här på jobbet=O)! I dag lyxar vi till dmed en muffins al chefen=OP! Dom är ju underbart goda... Mumms.


I dag rullar de på bra=O).


Har letat rätt på peter resväska så jag har nått att packa i kan ju inte pack i plastpåsar=OP. Har ju lånat chefens förut men nu ska hon ju med så de går ju inte.


Nu ska jag gå och göra lite kaffe!


Bye bye!  

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards