Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Anna-Karin - 12 februari 2011 18:55

I dag fick vi lite sovmorgon=O)! Sen vart de frukost, och morgon puts och sen ut och skotta bort all snö på gången in till huset. Fick åka och köpa ny spade, så då köpte jag och Molly lite nötter till mig och majspuffar till Molly. Så vi kunde ha lite mys ute medans vi skottade.


Vi vart överbjuden på kaffe till våra underbra Ulla-Britta och Harald=O). De var roligt att få se hur dom bor. Go fika fck vi oxå.


Sen fick jag lite en energi, när molly sov så målade jag en massa lister och nu är jag klar med konsolerna ska bara måla hyllplanet en sväng till sen har vi en hatthylla=O)! Ska bara hitta några krokar och köpa korgar så är de helt klart!


God mat vart de i dag oxå. Fläskfilegryta och ris=O) Alla mumsade bra. Till och med Molly som "inte" äter ris men i dag gjorde hon ju "bort" sig och åt hur mycket som helst=OP! Så nu vet jag ju de  att hon äter de oxå...


Nu ska jag hoppa i duschen och sen blir de ett glas och lite god ost och kex och lite gotta=O)!


Ha en underbar kväll!



Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards