Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Anna-Karin - 10 februari 2011 20:49

Nu är jag klar med städningen=O)! Här även hunnit städa mig själv, mycket skönt var de. Nu ska jag kolla på lite tv sen blir de sängen för i morgon bli de jobb=O)!

Nu har Jag lyxade till med ett glas vitt=)! 

Önskar er en underbar kväll!


Av Anna-Karin - 10 februari 2011 20:35

Jag måste ju godkänna kommentarerna=O)! Blir så glad när du tycker de är god mat och trevligt här! Ni får jätte gärna fyltta in här med oss=O)! Ni får ju hela neder våningen ju;O)!


Såå glad vännen att jag har dig i mitt liv! Danne tod ju den Beste tösen!


Kram kram 

Av Anna-Karin - 10 februari 2011 14:50

Nu är jag i vardagsrummet och städar, slog till på stort och putsade fönster och byter gardiner. Även tagit av soffan kläderna för att dom behöver verkligen tvättas=O). 

Men nu har jag och sessan kaffe rast=O)! Kan säga att tårtan är sååå god som jag kommer ihåg den för i dag smakar den sååå himla gott! Måste ha varit maten som förstörde smaken i går! Tycket jag var värd en lite tårtbit och en kopp kaffe!


På min önske lista dettan År står ett nytt Strkyjärn och en ny skrtybräda=O)!

För mitt är inte coolt. De är värdelösa...


Så nu måste jag sätta igång så jag hinner med alla 5 rum som jag har kvar=O)!

Av Anna-Karin - 10 februari 2011 12:05

Nu har jag en liten paus, nyss lagt söthöna i sängen. Nu ska jag göra lite lunch till mig och sen ska jag fortsätta städa och fixa!


Funderar om jag ska lura med mig peter och barnen til Hassela på en övernattning lördag till söndag kanske=OP. Är sååå sugen på att göra nått mys med famlijen... Att bara få njuta lite och ha de bra tillsammans.   

Vi får se hur de slutar=O)


Nu måste jag göra nån mat min mage kurrar!


Hade jätte mysigt i går, när bror och memo var här. Men jag vart lite besvikn på att jag trodde tårtan skulle vara godare. De var absolut inge fel på den. Var bara jag som hade föreställt mig att den skulle vara godare. Men ska smaka en bit i dag med kanske den har fått gått till sig=OP!


Önskar er en underbar dag!


Kramar

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards