Alla inlägg den 3 december 2010

Av Anna-Karin - 3 december 2010 23:04

I dag har jag och molly haft en riktig mysig dag! Började dagen med att somna om i våran säng och sov till 08:40. Klev upp och gjorde upp eld och sen tände vi lite ljus och myste och åt frukost.


Sen tvättade vi lite och gjorde lite nytta. Vi bjöd ner beste Ella på lunch. Innan hon kom hann vi gå på dagis och affären.  Molly bara älskar att vara ute och leka, åka kälke och härma mig=O)!


Nu kommer lite bilder:




Detta är vårat fina hus innan jag fick upp adventsjulgranen.


   

Hallen efter lite färg.


   

Får lite hjälp av pappa att bygga in kylskåpen.


   

Jag kan oxå äta tacos som man ska=o)


     

            Älskad & Underbar!


     

Aj Aj Kapten!


Jag är såå glad!


De är lite tråkigt att min blogg eller dator eller dom tillsammans inte vill ladda upp flera blider "samtidigt". Så jag måste ladda upp dom en och en...


Nu ska jag grädda mina grahamsbullar=O)!


Önksar er en Underbar Kväll!


GottNatt Kram!         

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards