Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av Anna-Karin - 8 oktober 2010 19:31

I dag har bestämt mig att låsa upp bloggen=O)!

Så nu är de fritt fram att läsa. Hoppas jag ska bli bättre på att updatera den. Men jag hinner inte med mig helt enkelt. Men jag lägger mig ofta med en önskan om att jag skulle ha bloggat lite...


Nu har sessan blivit så står 1½ år, oj oj vart tog tiden vägen. Nu härman hon hela tiden. Så roligt att se. Och tjurig är hon oxå. Men hur snäll som helst=O).

Min underbara Prinsessa!


I huset har de inte hänt så mycket men ute har vi fixa och donat. Så nu ska vi börja inne ska lura med mig mamma och köpa färg till panelen i köket och hallen.

Sen blir de nytt golv till köksdelen & matdelen. och nya tapeter=O). Oj så jag längtar hoppas att få de grjot till före jul... De är min PLAN de!


Har varit på stan i dag och shoppat på ombonat=o) vart 2 ljuslyktor, ljus, en lampskärm och ett trä hjärta och en ny diskmedelspump=O). 


Var på Nordljus härom dagen men jag kommer nog inte åka dit nå mer tjejen som jobbade där sa inte ens Hej när jag kom in utan hon satt vid datorn... Hon vet verkligen inte hur man ska vara om man ska jobba i en affär... jag han gå igenom hela affären innan hon var ute i butiken... Och sur var hon med... Men men...


Tur jag har Ombonat=O)!


Nu ska jag kolla runt lite=O)!


Ha en Underbar Helg för de ska jag ha!

Kramar och Pussar!    

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards