Alla inlägg under april 2010

Av Anna-Karin - 6 april 2010 20:24

Vi fick jätte finmat men så glömde jag knäppa kort på den... Fick i allafall en kort på sötaste prinsessmimisar och på oss som var där=O)

     

      


Så här fint var de när vi intagit den God PåskMiddagen

 

Tack Så Mycket För Den Goda Middagen SvärMor! 


Av Anna-Karin - 6 april 2010 20:07

I kväll när sessan skulle gå och lägga sig så var de slut på pyjamaser i lådan så då tog vi fram  Världen sötaste Prinsesskronepyjamas!

Som jag in handlade för ett tag sedan.

    


   

    

Kanske inte världens finaste kort men men...


I dag gjorde jag Korv & Potatis med Morotsstuvning. De var riktigt gott måste jag säga=O)!


Nu ska jag drick lite kaffe och kolla på lite tv=O)!

Av Anna-Karin - 6 april 2010 15:10

I morse fick vi Främmande av Tante C.

Hon ringde och väcket oss klckan 9=O) så sessan tog sov morgon i morse oxå.

Hon vaknade vid sju och var vrålhungrig så då åt hon välling i sängen med mig. För när jag klev upp och skulle ge henne napppen när jag skulle gå och göra vällning så såg jag att hon hade kräkts i sängen i natt. Då fick jag såå dåligt  samvete över att hon hade legat i de hela natten. Fast de var inte riktigt kräks utan mer slem.

Så då trodde jag ju aldrig att hon skulle somna om men de gjorde hon. Skönt!

I måndags så sov hon till halv elva=O)! 


Vi har haft en mysig dag tillsammans med henne i dag! Tack så mycket för en trevlig dag med mycket skratt=O)!


Nu väntar jag på att vi ska höra nått i från hjärtat/Pappa.


Mollys andra tänd är nu framme=O) Den kommer ner till den oxå brevid den första=O)!

Men knäppa kort på den de är förbjudet Tycker Molly;O)!


Lite MysPys kort på Molly & Bäste Tante C

    



Av Anna-Karin - 5 april 2010 20:16

Vi har ju som jag skrev i förra inlägget varit på birsta i dag.

Byte en klänning på Name It och så byte jag tunikan på Pop som sessan fick i födelsedags present.

Men eftersom jag inte fått alla kvitton så kunde jag ju inte byta kläderna på H&M eftersom man måste ha kvitto när man ska byta till en annan stl.

Och de tycker jag är dåligt!

För har man alla lappar på kläderna så är de ju inte nå problem på nån annan butik för utom där.  


Men jag får ju åka en annan dag!


När vi var på väg hem så stannade vi till Hos Kristina & Prinsarna på en Kopp kaffe och Lite prat! Så himla roligt tycket jag att de var att få komma ut och få vara Anna-Karin och inte bara sjuksköterska(hemma). För de har är vad jag har varit i en veckas tid nu.


Vi ska dit nån dag i veckan Jag längtar redan=O)!


Nu Johan Falk=O)!


Av Anna-Karin - 5 april 2010 19:38

I dag har jag och Peter varit på Birsta och de gör jag gärna om.


Så gick vi ni på AlbrektsGuld! Och Kollade på lite Vigselringar=O)! Och jag hittade min Dröm MorgonGåva. En Solitärring med en 0,5 carat diamant. Men de vart inte så populärt hos min sambo. Men när han kolla på alla skrot bilar mm så säger han att man måste få drömma annars dör man. Men när jag säger att jag skulle vilja ha en sådan ring i MorgonGåva av han när vi gifter oss;O).


Men då är de nån som sätter alla taggar ut och så får man en Uppläksning om att jag måste ha nån verklighets uppfattning och så vidare. Men till saken hör att han har köpt en Skrot bil för ett tag sedan som skulle vara sååå bra och sååå fin. Men när den kom så ser den ut som skit och jag skulle kunna få 2 ringar för den bilen.


Vad Tycker Ni, Ska Vi Kvinnor Oxå Få Drömma Eller Inte?




Av Anna-Karin - 4 april 2010 22:11

I dag har vi haft en mysig dag hos farmor/svärmor. Fast att Molly har varit lite gnölig så har de varit underbart att komma hem i från! Vi kom dit starx före lunch och har nyss kommit hem.


Vi har fått jätte god lunch och  Middag!


Åter kommer i morgon! Har knäppt lite kort!


Nu Mysa Med Mitt Hjärta!


Kram

Av Anna-Karin - 4 april 2010 08:59

Ringde sjukvårdsrådgivningen i går för jag tycket Molly var sååå varm fast hon ätit ipren & Alvedon var 5 timme. Så jag ringde för säkerhetens skull. Men hon jag pratade med trodde inte att de var tänder utan nått förkyldningsvirus.

Så de var bara att köra på som vi gjort och jag märkt på sessan att hon vart sämre så skulle jag ringa igen. 


Problemet är nu att hon inte dricker nått heller nu de gjorde hon själv förut.. Men man får hjälpa i henne lite vätska. Tycker de är så tråkigt när de drabbar dom små. Jag skulle heller vara sjuk istället för henne. Men så är de nog för alla Mammor & Pappor!


I dag ska vi ju på Middag hoppas nu att Molly sover ett tag och äter lite för hennes feber har gått ner så nu har hon inte fått nå ipren eller alvedon. Tycker hon känns lite bätter men hon dricker ju inge...


Nu ska jag hänga tvätten och hoppa in i duschen!


Önskar er en Underbar Söndag!

Av Anna-Karin - 3 april 2010 13:49

Molly är gnällig och äter inget. Och så är de lite konskigt med nummer 2. Sen gnager hon på allt hon får tag på.

Tycket synd om henne hoppas hon får många på en gång så de tänder som hon ska ha kommer och att hon kan få vila ett tag med att få tänder innan de är dax att få mer tänder!


De var inte masjuka Peter hade. Så skönt! Så i morgon blir de Middag hos svärmor! Längtar!!!


Sen på måndag så ska jag sessan och Peter åka in på birsta=O) Kan ni tänka er att han ska följa med helt Frivilligt men tror inte jag kommer vilja ha med han nå mer efter de;O)! Men jag hoppas att de blir mysigt!


Nu ska jag hänga tvätten=O)!


Kram Kram!

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards