Alla inlägg den 26 april 2010

Av Anna-Karin - 26 april 2010 11:36

Nu tror jag att jag får spader på dettn sjuka som inte vill släppa vårat hem... Nu när Molly Börjar bli bra så har jag så ont i huvudet (tryck i bihållorna) och halsen är inte heller blir... Less de är bara förnamnet...


I helgen har de varit full fart.

Fredag så var vi till PappaMorfar och grattade han på födelsedagen=O)!


Lördag åkte tim till Farfar&Järdan för en lite övernattnings mys=O). Jag och Molly var i verkstaden med pappaprinsen. Sen åkte vi till farmorsvärmor och hälsade på lite där och var ute och hjälpte henne kratta och fika=O). Sen hem och bara softade.

Söndag så var de de gamla vanliga verkstaden. Hämta pappa´s amazon. Så nu har jag den sötnosen=O)!  Hämta lill prinsen sen hem och laga mat. Sen vart de soffan för mig eftersom jag inte är frisk...


I dag är de lugnt... Har tvätta 1 maskin som nu är klar och vill bli hängd. Märka lite kläder till molly som börjar på dagis om en vecka=O)! ÅNGEST!!!!!!


Nu sova ett tag tills sessan vaknar.....


Bilder kommer i kväll hoppas jag=O)!


Kramar till er!      


Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards