Alla inlägg den 22 april 2010

Av Anna-Karin - 22 april 2010 20:17

Men de saknas några bilder från fredags mys hos pappamorfar.


Nu har jag slut på batteri i datorn. Så nu ska jag mysa med hjärtat=O)!


Önskar er en underbar kväll!

Av Anna-Karin - 22 april 2010 20:07

Vad tycker ni?

  

Jag tycket oxå den var fin på bilen på blocket... Tycker inte den är Värd 2 solitärringar;O)!

   

     

Kommer några till bilder 

       

       

Nu har hjärtat lovat att läsa min blogg varje dag=O)! De sa han här om dagen ,om jag gjorde ett inlägg med nån av hans bilar skulle han göra de=O)!

Av Anna-Karin - 22 april 2010 19:58

Här kommer lite bilder får Kristina´s Kalas=O)!

  


               

      


Så här ska jag oxå äta Tårta när jag fyller år;O)!


Jätte trevlig dag hade vi!    

Av Anna-Karin - 22 april 2010 19:49

  

Detta för Sessan endast göra hos morfar!

Oj vad morfar ser sur ut med de var han inte... Undra vad om Peter sa nått;O)!


Dom säger väl att man ska börja i tid? Men jag tycker de var lite väl tidigt!

  


Mys Med MORFAR=O)!

  


Av Anna-Karin - 22 april 2010 19:41

Fattar inte varför de står error på en del... Måste nog ta hjälp av Dataexperten...


Här kommer några bilder från när vi var hos EllaGudMora

   


       


Vi hade en Underbar dag hos EllaGudMora!           

Vi väntar på dig nu=O)!

Av Anna-Karin - 22 april 2010 12:52

I dag tar Molly en lång lunchLur=O)! Mycket skönt för hennes mamma. De är konstigt de där att han kan bli så less och frustrerad på sina barn men när dom inte är hemma eller tex ligger och sover så längtar man efter dom.


Känner att jag har gjort rätt som ska skola in Molly nu i maj på dagis för hon kräver så mycket mer stimulans nu än på bara nån vecka... Så inte för att jag inte kan stimulera henne. Men jag kan ju inte leka med henne som hon gör med andra barn...


Nu måste jag gå har iallafall fått till bilderna så dom kommer i kväll!


Kramen  

Av Anna-Karin - 22 april 2010 12:47

  

"Jag vill vinna en valfri prenumeration från Tidningskungen.se hos Tant Ulrika!"


Av Anna-Karin - 22 april 2010 09:18

Har peppar peppar ingen huvudvärk i dag! Så nu ska jag och sessan ut på en PW Skönt ska de bil=O)!

Kram kram


Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards