Alla inlägg den 17 april 2010

Av Anna-Karin - 17 april 2010 21:35

I dag åkte vi upp till Kristina Som Fyller 28 år! Stort Grattis Till Dig På din Födelsedag! Så när vi kom så var dom ute och lekte så då tog Molly på sig sina ute kläder. Efter ett tag ute så gick vi in och fick tårta och kaffe=O)! Efter de gick vi ute igen och lekte lite innan de kom en jätte skur regn och hagel.. Å då vart de kalas igen=O).

Så i dag har molly mumsat Tårta=O) Så roligt att se sessan nu för hon ska bara äta själv nu när hon får en egen sked.


Var var bjuden på middag hos svärmora i kväll. Så då vart de grillat igen=O). Gott med grillat. Efter sessans kvälls gröt så åkte vi hem.

Jag har varit lite duktig i kväll plockat av disken och kört den. Hängt tvätt och kört igång en ny!


Hoppas ni har haft en Underbar Kväll! 

Av Anna-Karin - 17 april 2010 21:25

I går var vi bjuden på middag hos PappaMorfar & Pia. Vi fick Grillat och potatisklyfter  och chilibea=O)! Snacka om att de var gott! Vår fösta grillning i år. De var så gott så de vattnas i munnen på mig nu...

Molly fick en jätte fin dress av Morfar och Pia en från Alfons Åberg.(Bild kommer) Plus 4 matburkar. Hjärtligt Tack Super Snälla Morfar & Pia!


Vi hade En underbar kväll!


Jag saknar verkligen mina gamla hemtrakter Så Himla Mycket!


Kram till er!

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards