Alla inlägg den 1 april 2010

Av Anna-Karin - 1 april 2010 09:06

Nu var de April Månad. Härligt tycker jag En Månad närmare Sommaren!


Denna månad har vi några födelsedags barn oxå, Pappa/Morfar & Bror/Morbror Adam dom fyller på samma dag! Adam blir 18år de är på sina små syskon som mn märker hur gammal man blivit...

Sen Fyller Kristina oxå år! Visst är de den 17 gumman?


I dag blir de till att göra klart de jag började med i går och sen städa av golven och kankse damma lite! I dag skulle vi igentligen ha åkt och bada. Men jag tror inte de blir nått eftersom lille mannen varit sjuk.

Så äntligen är de fritt farm och träffa folk igen Härligt!


Är de i dag eller i morgon påskharen kommer?


Ska nog sikta på att gå ut en sväng i dag oxå=O)!


Hoppas jag hinner med allt i dag som jag tänkt, har liksom inte min vanliga ork i kroppen just nu...


Just jag i går var jag och köpte nya skor. Ska knäppa kort på dom nu=O)!


  

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards