Alla inlägg under mars 2010

Av Anna-Karin - 27 mars 2010 10:49

Nu har tim åke med Willhelm och Maja på busis Så de var lugna gatan här hemm. Han vart så glad när han skulle få följa. De är ju super för de blir ju inte nå ute lek nu är de för kalas för Molly! Vart mycket folk i dag oxå=O)!


Så nu måste jag åka på affären ock köpa mer bullar och några kakor.


Först ska jag ge prinsessan Mat ocj lägga henne. Var uppe tidigt i morse 06:54 strax efter tuppen;O)!


I går fick  hon så mycket fina presenter! Bilder kommer i veckan=O)!  

Kram kram


Av Anna-Karin - 27 mars 2010 08:23

Vi var ju och knäppte kort i går Hos Helena Bohman på Bärs Foto=O)!


Här har vi två Smakprov! Jag är verkligen Super Nöjd!




Vad Tycker ni?     

Av Anna-Karin - 26 mars 2010 13:01

I dag fyller min Umderbara Prinsessa 1 år. 

För 1 timme och 20 minuter så kom du till Världen den 26/3 2009, Och nu har de gått ett år. Du går och pratar och är så underbart go!


Kärleken till dig går inte med ord att beskriva! Mamma Älskar di sååå Otroligt mycket Molly!


Nu ska vi fixa de sista innan gästerna kommer=O)!


Vi har varit på Bärs Foto och knäppt kort idag , hoppas jag får dom snart så jag kan visa er=O)! Molly var inte på sitt bästa smile humör med hon var inte arg heller. Så vi hoppas på fin fina kort=O)...


Kram kram   

Av Anna-Karin - 25 mars 2010 22:24

Nu ska jag packa bullarna och sen hoppa i sängen. Jag är sååå himla trött...


Nu är de 12 timmar kvar tills Prinsessan Blir 1 år. De har gått så himla fort, lite jobbigt för nu är ju hon inte nån baby längre=O(.


I dag har jag pysslat med allt till kalaset, och varit och shoppat dom sista sakerna. 


Så då passade jag på att gå in på skoaffären och köpte Molly´s första par ute skor=O)! Hon tyckte  de var så roligt att gåsjälv men hon var lite ovan om jag säger så. De vart många tippikull=O). Men hon ger inte upp i första taget.


Nu måste jag hoppa i sängen=O)!


Kram kram!


Får se om jag hinner logga nått i morgon. Men jag hoppas på de=O)! 

Av Anna-Karin - 25 mars 2010 07:39
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Anna-Karin - 24 mars 2010 20:45

I håret alltså=O)! De är så roligt att gå till Pillan för man är såååå super nöjd när man går där i från. Plus att hon gör att som man tänker;O)!


Så nu kan jag vara med och slås på catwalken=O)!


Så skönt att få lite Egen tid. Tusen Tack Sötaste Emelie för barnvakten=O)!


Sen har vi inte gjort så mycket mer än att chillat i soffan och pratat lagat mat=O) 


Kram kram Till er!

Av Anna-Karin - 23 mars 2010 19:16

I dag har vi Tisdag! Oj Oj vad dagarna går fort. I dag har Molly varit gnällig och grinig, men haft nått i munnen hela tiden. Så jag tror de är några mer tänder på gång. Så vi spenderade dagen hemma. När pappa kom hem så åkte vi på ica och handlade mat så nu har jag köpt några rosa blockljus till vardagsrummet så nu vart de lite mer vår här hemma=O).

Men jag skulle verkligen vilja köpa nytt vardagsrums bord och Ja typ allt nytt. Måla och tepetsera om skulle jag oxå vilja göra, Men helst av allt skulle jag vilja Köpa ett hus och få renovera och fixa där=O)!

Men de går lite trögt på en fronten...


Vi fick även främmande av Charlotte i dag en sväng innan hon skulle hämta barnen. Alltid roligt att få lite främmande=O)! 


Köpte klart allt till Prinsessans kalas på affären oxå=O)!


Nu väntar jag på the mentalist=O)! Har även köpt ett nytt blader som jag ska ha med mig i morgon till mig Underbara Frisör Pillan! Å vad jag längtar...


Nu ska jag kolla på lite tv...


Kram kram   

Av Anna-Karin - 21 mars 2010 19:40

Nu håller molly på att få lite kvälls välling innan de är sängen för henne=O)!

I dag har vi haft en mys dag och tagit de lugnt innan de var dax att åka på babysim.

De var såå himla roligt hoppas nu att vi håller oss friska så vi inte missar nån mer gång denna kurs...


Efter babysimmet så åkte vi till baggis och här ska vi sova eftersom vi ska på simmet i morgon oxå. Så nu har vi fått jätte god mat och nu blir de sängen för molly & mys för mig med Lille bror & Hemelie;O)!


Hoppas ni har haft en lika mysig dag som vi har haft!


Kram kram

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards