Alla inlägg den 30 mars 2010

Av Anna-Karin - 30 mars 2010 18:37

Mat i lilla magen! Köttfärssås och pasta han ville ha våran mat så då fick han lite=O). Den verkar ju stanna kvar=O)! Så himla skönt är de! Så i morgon kan vi gå ut och leka lite när prinsessan ska sova.


I kväll ska jag ta tag i att knäppa kort på alla fina presenter Molly fick på sin 1 års dag!


Nu ska dricka en kopp kaffe innan jag ska lägga min Älskade Prinsessa!


Kramar 

Av Anna-Karin - 30 mars 2010 18:37

Mat i lilla magen! Köttfärssås och pasta han ville ha våran mat så då fick han lite=O). Den verkar ju stanna kvar=O)! Så himla skönt är de! Så i morgon kan vi gå ut och leka lite när prinsessan ska sova.


I kväll ska jag ta tag i att knäppa kort på alla fina presenter Molly fick på sin 1 års dag!


Nu ska dricka en kopp kaffe innan jag ska lägga min Älskade Prinsessa!


Kramar 

Av Anna-Karin - 30 mars 2010 10:48

Smittat Gästerna på Mollys kalas! Visste vi att tim skulle få magsjuka så skulle vi ju inte ha haft kalas...


Hoppas ni fårstår de!


Kram

Av Anna-Karin - 30 mars 2010 10:29

Iår kväll fick tim lite fil och vatten och de stannade kvar, Men så hör jag han i morse att han kliver upp och går in på toa. Och Dricker vatten ur Kranen så då tänkta jag skyll dig själv (bara en kvart före hade han varit in till mig och frågat om han fick vatten men då var de inte så länge sedan han drack och då sa jag nej.) Å mycket riktigt så Kräktes han upp allt! I bland är de bra att lära sig av sitt eget misstag!


Men med Molly är de full fart!


Jag vägrar att vara hemma själv när han är dålig. Helt ok när han inte kräks mer. Men så länge han kräks så blir Peter hemma...


Nu ska jag hänga lite tvätt och försöka få en tid i stora tvättstugan!


Gå på ica och köpa lite cola som tim ska få. 

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards