Alla inlägg den 29 mars 2010

Av Anna-Karin - 29 mars 2010 17:17

Känsliga läser kanske inte ska läsa detta...


Säger bara vilken natt...

Tim vaknade och kom in till oss runt 1 tänkte precis säga till han att han skulle gå på toa om han hade ont i magen. Men så långt han jag inte innan han kräktes i våran säng. Hela peter´s arm och så då "sprang" han in på toa och jag efter men han han bara utan för våran dörr och där dom de en laddning till. Och då hör jag att peter är på väg upp, så jag säger lite tyst att passa dig så då inte ramlar och vips så hör & ser jag i ögen vrån att peter kommer med en jäkla fart och så trampar han rakt i kräkset och flyger raklång ner i hela härligheten.


Som tur så började jag inte att skratta utan jag vart så rädd att han gjorde illa sin rygg så jag små springer dit eftersom jag oxå har kräks under fötterna.


Så de var ju bara att börja städa... Våra grannar måste ju ha trott att vi var tokiga i natt! 

Fy fan de var den värsta natten jag varit med om när de gäller magsjuka & barn.....


Så nu går man och mår illa hela tiden, Så nu håller jag verkligen tummarna att vi andra slipper de...


Nu ska jag ora Molly lite gran=O)!


Kram till er!  

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards