Alla inlägg den 19 mars 2010

Av Anna-Karin - 19 mars 2010 20:28

I dag har vi haft en mycket Underbar dag!

Jag har hunnit med allt plus lite till som jag tänk att jag skulle göra! Så nöjd!


Sen fick vi jätte mysigt främmand. Vi vart inte ute så länge de regnsnöade och maja & Willhelm tappade sina stövlar så dom vart blöta=O). Men vi kom ju ute en sväng=O)!  Och inga kort vart de heller... Hade slut på batteri i kameran...


Nu ska jag kolla på Let´s Dance=O)!


Ha en underbar Fredag!

Av Anna-Karin - 19 mars 2010 12:13

I dag klve vi upp i lagom tid vid havl åtta=O). Barnen kollade på lite tv och jag drog mig lite i sängen... Så skönt!


Sen vart de Mys frukost=O)!

Efter frukosten så bytte jag dammsugar påse och dammsög hela lägeheten och Så har jag fixat tvätten och kört i gång en til maskin. Har även hunnit med lunch till sessan och lagt henne för sin lunchlur och gjort lunch till min och prinsen, Duschat. Så nu ska jag dra av golven=O).


För snart kommer Familjen L hit och leker med oss ute ett tag innan mellis och sen åker Lill Prinsen till ....... Kommer att sakna han så grymt mycket!


I går orkade jag inte blogga var helt slut vart sängen tidigt!


Men jag kanske åter kommer med några bilder från dagsen ute lek i kväll och Min Duktiga Prinsessa som nästan bara går nu=O)!

Har fått de på film nu=O)!


Önskar er en Underbar Fredag!

   

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards