Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Anna-Karin - 1 mars 2010 22:18

Vad jag ångrar mig att jag inte beställde Kappan jag skrev om för ett tag sedan. I dag skulle jag ringa och fråga om hur den var i stl och så frågar hon om vad jag skulle vilja ha för stl 92 säger jag och då är den SLUT!


Då grinade mitt hjärta... Den var ju såååå söt. Min älskade Prinsessa skulle bli så söt i den...


Så nu har jag testat en sista chans att kankse kunna få köpa en men tror att de är mycket lite chans att den funkar! Men jag håller verkligen min tummar...


Nu ska jag hoppa i sängen för att orka upp i morgon när vi ska till Affe & AffeMamman! 


Kram kram

Av Anna-Karin - 1 mars 2010 09:34

Måste bara erkänna att jag tycker de är ganska skönt på vardagarna! De rullar liksom på. Men en massa roliga  saker att göra!


Som ni vet så jobbade jag ju på lördag till söndag=O), de var jätte roligt! Så nu hoppas jag att de kommer lite mer jobb hr fram över...

Tränade ju även ett friskisochsvettis pass på jobbet. Så de känner jag av ska jag säga. De var så roligt synd att han man inte har de bandet hemma för de har jag kört de några gånger i veckan!


I går var jag ner och hämtade Min prinsessan innan de var dax att åka upp över mot babysimmet=O). Innan simmet var vi och hläsade på GudMora/Ella en sväng! Så trevligt & Msigt! Molly och Alice lekte lite tillsammans Molly ser verkligen upp till äldre barn!


Babysimmet var jätte roligt! Barnen fick bada med flytväst, Molly gillade läget och flöt om kring och leket med en liten leksak=O)!

Vi eller jag har anmält oss till krus 3 så vi gr 3 kurser sen är de bra!  Jag fall för grupptrycket;O)!

Nä jag kände att jag ville och då gör jag som jag vill eftersom de när min egen Dotter!


Efter simmet  så startade inte min bil, eftersom peter hade haft den och varit och lekt med den! Så jag fick ringa Therese & Fråga lite snällt om abbe kanske hade lust att komma och hjälpa mig. De gjorde han Så En Stor Guld Stjärna Till Dig Albin! Hjärtligt tack för hjäplen! De blir även en glud stjärna till Alfred som lånade ut en napp till molly eftersom han lyckats tappa bort den som vi hade och så hade peter bara stoppat ner 1 napp=O(!


I dag blir de en lugn dag med en massa tvättande!  

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards