Alla inlägg under februari 2010

Av Anna-Karin - 21 februari 2010 22:16

                               

Orkar tyvärr inte lägga dom i ordning nu!

Av Anna-Karin - 21 februari 2010 22:12

Nu har jag äntligen fått tid och ladda upp lite bilder.

Har ju verkligen haft fullt upp nu ett tag!

Men nu har de lugnat ner sig. Mycket skönt. För de har känts som man varit inne i en dimma och inte veta ut eller in=O)


Kram


Av Anna-Karin - 18 februari 2010 08:29

I natt har min älskade prinsessa sovit som en stock! Så skönt, hon fick lite ipren i går vid tolv tiden innan jag hoppade i sängen. Så jag vet inte om de var de som gjorde att hon sov eller.

Men då stökade ju tim lite i natt istället....

Men jag fick ju lite så i dag känner jag mig piggare.


Nu ska vi göra oss klara för att åka på mammaträff=O). Vi missade ju sist så de ska bli mycket roligt!


Önskar er en Hjärtlig Torsdag!


Kram

Av Anna-Karin - 17 februari 2010 21:06

Tiden räcker inte till just nu. Hoppas på lite mer tid i morgon kväll... Har många bilder att visa er. Men den som väntar på nått gott!!


Nu ska jag kolla på Efterlyst...


Hoppas ni har haft en bra dag. De har vi!


Kram

Av Anna-Karin - 17 februari 2010 08:16

I natt har molly stökat och stökat, Vaknat och vaknat, Grinat och grinat! Tror de är tänder på g. För hon har grejat i munnen och varit tät i näsan!


Nu ska vi äta frukost så jag åter kommer lite senare!

Av Anna-Karin - 16 februari 2010 19:26

Nu är vi hemma i lägenheten! Så skönt. De är bra borta med bäst Hemma!


I dag har jag gjort nått som jag inte till vanligheten brukar göra men de berättar jag mer om när de är klart! Nu hoppas jag på lite tur!


Nu ska jag ta de lite lugnt. Och kolla runt lite på några saker!


Kram kram


Av Anna-Karin - 15 februari 2010 12:21

I dag är de sisat dagen/ natten vi är hos svärmora. Så i morgon åker vi hem! Längtar så jag kan lägga ut lite bilder på bloggen.


Helgen har bara sprunget förbi. På lördag så var jag och sessan upp till Lukas och Filip & Kristina. Så vi var ute och lekte lite sen fick vi lunch och kaffe=O), De var mycket trevligt. Sen åkte vi till mormor och morfar(peters). Så då gick jag och Sandra på en prommis på 1 timme så skönt!

Sen åkte vi hem och myste och åt middag.


Söndag så var vi i gnarp och sen åkte vi ner till norris och hälsade på Järdan och fick jätte gott alla Hjärtansdag fika. Sen åkte vi hem och gjorde tacos och myste.


Vill Ha Helg Hela veckan lång! Tycker de är så mysigt att ha Min älskade hemma!


Nu ska jag kolla upp lite saker!


Hej hej på er!


Av Anna-Karin - 12 februari 2010 19:35

Vart tar allt tid vägen. Har inte haft många minuter över för mig själv denna veckan.

Så då har bloggen blivit lidande vilket jag tycker är jätte tråkigt! För jag tycker att de är super att blogga. Man för liksom ur sig en massa. Men de är väl i slutändan ett beroende=O). Men ett bra beroende;O)!


Hoppas jag har lite mer tid över i helgen, så jag kan ladda upp lite bilder.  Jag & Min Älskade prinsessa var på drakborgen i onsdags med Krinstin & Lukas och Thererse & Alfred. Plus deras mammagrupp och en massa andra mammor och bebbar.

Nu måste jag jobbat lite har ju fått lite uppgifter av svärmora som jag skulle göra innan hon kom hem=O). Pengar pengar är ju alltid välkommen till min Plånbok! 


Önskar Er En Underbart Härlig Helg!

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards