Alla inlägg den 25 februari 2010

Av Anna-Karin - 25 februari 2010 21:58

Första gången med skor ute!

Min älskade lilla prinsessa, Mamma älskar dig!

Av Anna-Karin - 25 februari 2010 21:45

På min älskade Prinsessa När hon går med sin fina gåvagn!

Av Anna-Karin - 25 februari 2010 10:43

Här kommer 2 bilder på huset vi har budat på

 


Nä de är ingen affär klar, Anki. De uppskattar jag att du gör! 

Sa till mäklaren att han kude höra av sig om de inte vart nån affär med dom som la högst bud...   

Av Anna-Karin - 25 februari 2010 10:06

I dag ringde jag mäklaren och sa att vi inte kommer lägga något högre bud=O(!

Men skulle de vara så att huset inte blir såld så står vi kvar med vårat bud.

Så nu håller jag tummarna att dom vi budat mot tackar nej, Stort Önsketänkande!


I dag skulle vi ha åkt på mammaträff men Molly är lite varm så vi stannar hemma så vi inte smittar ner nån, Men jag tror inte att de är nå sjukdom utan att de är tänder på g. Förhoppningsvis så tänker dom komma fram nu=O)!


I förrgår så gick Molly Själv 3 steg mellan mig och Charlotte=O).

Min duktiga Prinsessa!

Vi tränade även i går och då var pappa med och hjälpet till, Sen kom favvo Jalle och då gick dom på en liten prommis i mormor och morfar´s stora hus=O)!


Vi träffade även svärmorfarmor i går så jag och prinsen fick var sin present i från henne=O). De var var sin sparbössa.


Nu ska jag kolla om jag hittar några kort på sessan när hon går med gåvagnen!


Kramar till er från oss!


Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards