Alla inlägg den 23 februari 2010

Av Anna-Karin - 23 februari 2010 22:45

I dag har jag och molly haft en mycket bra dag. Vi fick ju trevligt sällskap av Charlotte på morgonkvisten sen var vi hemma tills de var dax att möta upp jenny på henns jobb för lite lunch.

Så ja och C gick ner på stan och de var suoer skönt att komma ut och röra på sig, men som min älskade säger så börjar de dra kallt i näsan är jag andas med den.

Vilket betyder att jag börjar bli snorig. Var jätte tjock i halsen i morse när jag vaknade. Så nu hoppas jag på att de går över fort.


Var på em i dag och pratade lite med dom om sängar och min prins fick testa ligga i en tempur. Så nu har vi fått låna hem en madrass där i från som vi ska få ha någar dagar och känna oss för=O). Synd att dom hade en bara. Funderar på om jag ska rinag och höra med em i matfors om dom har nån låne inne. Jag har ju sovit i någar gemon åren men inte i flera nätter i rad. Men jag bara älskar dem. Men prinsen var/är ju inne på en carpe diem. Men vi får se hur de blir. Jag tycker att han snarkar minder nu iallafall=O).


Nä nu ska jag hoppa i säng!


Kram kram!   

Av Anna-Karin - 23 februari 2010 22:22

Här kommer några till tips:


  • Plocklåda Hello Kitty från Brio
  • Vagn till Fulda Bobbisen
  • Hårda & Roliga Leksaker   
  • Pengar 

De var ju några till tips=O)!





Av Anna-Karin - 23 februari 2010 20:51

 Här kommer några tips på vad Molly önskar sig när hon fyller 1 år!

               

Nova star hood 86el92         Puma Sko från Team Sportia stl 20   Hello Kitty set från h&m stl86

                                             (hon hade 11,7 cm lång fot nu) 

      

Klänning från pop stl 86             Kjol från nova star stl 86

 

 

 

 

 

 

Av Anna-Karin - 23 februari 2010 09:31

Nu har vi lite främmande av Bäste Charlotte=O)!

Alltid mysigt att få främmande av henne på morgonkvisten dagen blir så mycket roligare!


Nu ska jag vara lite trevlig=O)!


Önskar er en Underbar dag!

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards