Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Anna-Karin - 7 februari 2010 21:33

I Lördags så var vi i gnarp på dagen och jag grundae klart sparklådan och sen åkte jag & prinsessan ner till svärmor/Farmor för att prinsessan skulle ha en farmor mys lördag. 

Hon var så nöjd när jag åkte, Molly vinkade glatt när jag stod i dörren och gjorde en släng puss till henne!

Sen skyndade jag mig upp till älsklingen för att hämta upp han för att sen åka hem och duscha och göra oss fina för att sen gå ut och äta. Med Jenny & Jepp. De roliga var att grabbarn inte visste att vi skulle ut och äta så dom såg ganska snopen ut när jag och jenny gick lungt och pratade. Och inte stressade och göra mat. Så efter ett tag så sa vi kan nu så åker vi=O)! Så roligt att se deras miner.


Efter en underbart mysig middag så gick vi och spelade lite nintendo wii de var såååå roligt! Sen åkte vi och hämtade ludde och kollade lite på den ny målade hallen. Efter de så åkte vi hem till oss och jag och jenn satt och pratade och pratade tror klockan var halv ett när dom åkte.


Underbart mysigt hade vi, De gör vi gärna om snart igen;O)!


Så i dag fick vi en underbart skönt och efter längtade sovmorgon. Älsklingen klev upp och öppande fönster och balkongdörren så då tvärslockande jag om. Underbart att sova när de är slvat i sovrummet. Tror de är därför jag har sovit såååå dåligt nu ett tag för de har varit för varmt.


Har varit på babysim. De var roligt de! de syns att molly och tycker om att bada=O).


Nu ska jag måla på mina naglar sista lagret nagellack för att sen gå och läga mig=O)!


Natti natt Allesammans!    

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards