Alla inlägg den 5 februari 2010

Av Anna-Karin - 5 februari 2010 23:05

Svacka där!

Vi har haft en jätte mysig kväll med mycket god mat ala mig, Några dagens och nån Drink för mitt Älskade Hjärta! Såklart till let´s dance!


Nu ska vi hoppa i sängen för att orka med morgon dagen=O)!


God Natt Kram!

Av Anna-Karin - 5 februari 2010 16:18

I bland blir jag sååå himla less på en viss person som inte kan meddelaom han ska göra nått annat och inte kommer hem i vanlig tid efter jobbet. Ringde och hörde vart han var och så säger han att han var hos mormor och morfar. Då vart jag såååå himla besviken. För jag hade ju väntat mig att han skulle komma hem i normla tid och att vi skulle göra lite mysmiddag och kolla på tv och ha FredagsMys. Men nu känner de som jag kan gå och lägga mig och sova för natten.

Nog om detta. Har en dotter som är sååå övertrött och ska inte sova. Så går de om man ska vara snäll och klä av lite när hon sover i vagnen.


Men vi hade de super mysigt med Affe och Therese!

Ni Förgyllade verkligen Våran dag! Jätte roligt att ni kom ner till oss!


Nu ska jag gå och ge en mycket elak prinsessa nappen så kanske hon somnar...


Har även köpt Lukas doppresent i dag=O) 

Av Anna-Karin - 5 februari 2010 09:41

Nu har jag och min underbara Prinsessa ätit frukost=O). Lite sent med vi hoppas de funkar ändå...

Vi har donta lite och bäddat sängarna eftersom vi ska få Fin Främmande=O)!

Sånt gillas mycket av oss!


Nu ska jag hoppa in i duschen och göra min lite fin.


I går hittade jag två såååå fin kappa till Molly från Molo.

  

Favoriten=O)!

  Bilderna Är Lånade från LuckyLittleMe!

Söt och lite tuff!

Men dom fanns inte i hennes stl.

Den finaste rosa med vita prickar fanns från 92 och den andra söta fanns från 110. Så synd vet ju inte om dom har funnits i 86 eller inte...


Nu måste jag gå och duscha!


Önskar er en Riktigt Happy Friday!


Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards