Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Anna-Karin - 3 februari 2010 14:08

Jag fick så himla ont i huvudet så jag tog och gjorde mig lite kaffe och så tog jag fram en mumsig KärleksMums Som jag har bakat ur a pice of cake av Laila Lindholm.

Så nu är huvudvärken nästan borta, ska bota den men en kopp till=O)


Jag älskar verkligen dom här kopparna, faten och assietterna. Dom kommer i från Hans Mikaels i stockholm.

      

Kopparna och faten fick jag av svärmora i födelsedags present för nått år sedan, Assietterna fick jag av Mormor Lena & Morfar Pelle i födelsdagspresent oxå för nått år sedan.

Skulle vlija ha 6 koppar, fat och assietter till. Sen vet jag inte om de finns tallrikar men gör de de så skulle jag vilja ha dom oxå. Så hilma fina!

Ska testa ringa och kolla=O)!

    

Av Anna-Karin - 3 februari 2010 12:37

Jag har testat och testat att skaffa mig ett konto på youtube med de funkar inte.... Jag blir såååå himla less att de inte funkar. Vill ju så gärna lägga ut filmen på Molly! 

Men jag får testa lite senare i dag.


I dag har vi varit ute och gått med Jenny och Charlotte & ludde. Sen åkte vi hem och åt lite lunch. Så nu ska lilla prinsessan försöka sova men de går inge bra...


I dag blir de bara lugnt, ska hämta lille prinsen på dagis och sen ska vi hem och fixa med middagen. 

Jag tror även att våran diskmaskin håller på att/har gått sönder. Så jobbigt...


Nu tror jag sessan somnade=O). Tror jag ska gå och lura lite jag med men jag ska hänga tvätten först.


Kram kram  

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards