Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Anna-Karin - 2 februari 2010 09:11

I söndags var jag och sessan till Alfred & Hans mamma. Vi har jätte mysig och roligt, fast vi hade 2 trötta och lite små griniga barn tillsammans.

Så efter lite lek  och mellis så fick dom hoppa i säng för att sova. De är ju så lyxigt att vara och hälsa på affe eftersom han har 2 sängar så då fick Molly låna en=O)! Hjärtligt tack snälla affe! 


Då visade ju affe, prinsessan att man ska gå med gåvagnen. Så vi går gick hon sin första tur med gåvagnen=O). Så himla roligt. Nu händer de verkligen mycket!Men de är ju lite jobigt oxå för jag vill inte att min älskade sessa ska bli stor...


Jag lyckades ju filma lite när hon går men hur gör jag för att få ut den på youtube? Måste jag skaffa ett konto där?

Skulle vara så roligt att få visa er!


Nu sk ajag ta och göra lite nytta. Men jag är så himla trött kunde verkligen inte somna i går så jag kom i säng sent. Och de känns ju lite segt i dag!


Önskar er en Underbar Tisdag! 

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards