Alla inlägg den 1 februari 2010

Av Anna-Karin - 1 februari 2010 12:41

I fredags så packade jag och Molly väskan och åkte till mamma/mormor, eftersom tim hade kräkts på dagis så vi tog de säkra före de osäkra!

Men som tur så var de nog inte magsjuka. Men han hade en hemsk hosta och var snorig. Men nu är de mycket bättre...


Men de jätte mysigt att få vara hos mormor/mamma tyckte både Molly & Jag!


Här håller Molly på att hjälpa Mormor med disken

  


Sen var de ju jätte roligt att klättra på morfar Rickards mage

 

  

Sen han vi oxå med att få lite nässelutslag

       

De var ju inte så roligt men jag behövde inte ge nå tavegly. Gick ner ganska fort av sig själv.


På Fredagen Var vi till Min Farmor Ruth & grattade henne i efterskott på sin 83 årsdag!

   

Molly lekte sååå himla bra med mina och min kusin´s leksaker som vi hade när vi var små=O)!    

  

Lurade även ni Kusinen ossa(oskar) På lite kaffe och Tårta=O)

De var mycket roligt har nog inte pratat med han på många år, visst har jag hejat på han men inte över en kopp kaffe på ja 6 år kanske.

De var mycket uppskattat från min sida!

Vet vad många kommer att tycka den där idioten men jag måste säga att jag har haft sanna uppfattning men jag fick verkligen en annan uppfattning av han nu. Tror att de är mycket dåligt självförtroende som ligger bakom allt de dumma den herren har hittat på...  


Jag och Molly har haft en mycket bra helg!

Längtar redan efter våran mormor helg i hede! 

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards