Alla inlägg den 18 januari 2010

Av Anna-Karin - 18 januari 2010 20:55

I dag har de varit en Så himla skön dag!

Dagen började tidigt kl 7 slog sessan, Så då låg vi kvar och mysa lite i sängen.

Sen gick jag och Molly upp och gjorde frukost, sen gick vi ner och väcket lill prinsen. Han var sååå jätte trött.

Sen packade jag ihop de sista och fixade till de var dax att åka hem till stan för att packa ut allt som vi hade med oss. Och alla julklappar=O).

När vi kom hem så var killarna här och bytte fönster i våran lägenhet.

Så jag skyndade mig in med allt! Sen åkte vi och åt lunch.


Sen var de dax att åka till bvc med tim och sen åkte vi upp till högliden för att ge sessan och prinsen deras 2:dra spruta mot svinis.


Sen var vi bjuden till Familjen Lilja=O). För lek och middag.

De var sååå himla roligt att få umgås med er. Och super att barnen lekte sååå himla bra!

Knäppte ju lite kort=O)

     

                                                  
                            Träna åter träna

             


              

Tack Åter Tack För En Jätte Roligt EfterMiddag!


Bu ska jag bara slappa och Njuta av Lugnet. För i morgon blir de städa och plocka och fixa=O).


Önskar er En Underbar Måndag Kväll!

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards