Alla inlägg den 15 januari 2010

Av Anna-Karin - 15 januari 2010 19:52

I dag har jag tjuvlånat med Kristina på PirumParum. 

Jag fyndade En Bodysuit Fiona - Rosesky=O)

    

Jag är sååååå nöjd. Och sen fyndade jag en Fleur Dalmatian

  

Så nu kommer Prinsessan bli snygg!


Nu måste jag vara lite trevlig med Andre och tillbehöret;O)!


Kram



Av Anna-Karin - 15 januari 2010 10:04

Nu börjar de krypa i min kropp känner att jag verkligen längtar hem, Molly är förkyld och jätte snorig så de är jobbigt på nätterna när hon är ledsen och grinar då vill man vara hemma. Men jag tror de är tänder som spökar, För de forssar dregel hela tiden...


Så på söndag så packar vi ihop och åker hem. Måste ju plocka bort julen hemma oxå=O). Tror jag. Har ju varit är i 4v och 3 dagar.


Sen saknar jag alla mina vänner som jag inte har träffat på länge=O).

Så de blir förhoppningsvi en mycket bra vecka träffa Föräldrautb mammorna på onsdag och bvc mammagruppen på torsdag. Familjen Lilja/Ljungdal på måndag, Så de låter som en vecka men fart. De är ju super skönt eftersom prinsen jobbar natt veckan som kommer.... Vilket jag verkilgen HATAR........ Men de är väl bara att bita ihop.....


Dagen kommer att bil lugn kommer nog försöka sova lite eftersom jag tappat en hel del timmar i natt när sessan sov med oss. Tycker ju verkligen inte om att ha "stora" barn i sängen. Men i blan är de ett nödvändigt ont....


Nu var de ett gnäll inlägg känner jag...


Nu leka lite med sessan sen luncha henne sen sova ett tag=O)


Äntligen Fredag Säger Jag! Me Like!


Kramar till er!





Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards