Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Anna-Karin - 5 januari 2010 20:24

I dag har de varit ganska lugnt! Vi har vait inne till efter mellis då kom pappa hem och tog med sonen ute till garaget=O). Så molly tog sig en liten till lur och jag slappade på soffan=O)... Så himla skönt!


Har ju hunnit med nån tvättmaskin så jag känner mig nöjd;O)!


Inga bilder har de bilvit heller=O(.


Kram 

Av Anna-Karin - 5 januari 2010 11:17

I går var jag och tim ute en stund när molly sov sin lur. Sen gick jag in och dammsög och plockade undan lite! Sen kom Tim in efter han varit ute och lekt med sin spark!

Sen var de tvättning och städning på hög nivå här "hemma". Åkte och handlade de som jag glömde i förrgår=O). Sen åkte jag hem och kolla på när hjärtat lagade mat=O)!  

Vi bacon och broccoli rullar med Västerbotten ost & pommes. Mumma!


Sen var de de 2 smutsiga barn som skulle duschas och läggas. Hjärtat och hans bror var och skottade taken på morfars verkstad=O). När barnen sov så vek jag tvätt och hängde nytvättade tvätt!


Kände min mycket duktig i går kväll när jag la mig i sängen=O).


I dag blir de ungefär samma på schemat!

Tvättar och städar dag!


Fast nu ska jag titta på ett avsnitt Paradis Hotel=O)!


Ha de gått Kalle Stropp!




Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards