Alla inlägg den 1 januari 2010

Av Anna-Karin - 1 januari 2010 14:53

     I går var vi bjuden till Kristina & Petter, Filip & Lukas!

De var vi och Ankis, Jim & Ossian som var där! 

Vi hade de jätte trevligt mycket skratta och glade miner, mycket god mat och dryck!


En Mycket Lyckad Kväll!



                           

 

Min snälla Bror och hans Emelie Kom och körde oss hem=O)!

Ni får ursäkta att bilderna ligger i oordning.

Här kommer några blider på Fina Molly i sin Super Söta Nyårs Strass Som han har fått av Bonus gammel mormor Lena & gammelmorfar pelle=O).

                     


                               

Lovar att knäppta en hel kropps bild Lena=O)!


Kramar            

Av Anna-Karin - 1 januari 2010 14:38

Här kommer de lite bilder jag har knäppt på min underbara Sessa!               


  

                                         Molly Glad Mus!


                                          

                                         

                 Molly leker på golvet, får syn på mig och Kameran!



Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards