Alla inlägg under oktober 2009

Av Anna-Karin - 5 oktober 2009 19:11

I dag var jag till Dan och fick massage, jag var mycket stel och de var sååå skönt när han var där och klämde. Så nu ska jag dit om en vecka igen. Är så underbart när man känner att de släpper. Känner mig lite mörbultade i ryggen nu. Så hade jag barnis av Charlotte så skönt att inte behöva skyda sig utan jag känner mig super lugn när Sessan är med henne=O). Glad och snäll ade hon varit oxå.

När jag kom hem så klädde jag på Molly för att följa med C hem och få lunch. De var Underbart gott Charlotte! Tack så mycket!

Efter lite snack så vart vi hem skjusad och sen har vi softat lite hemma jag har hittade sidan Kristina visade mig så nu har jag suttit och grejat med några kort=O)

De är roligt när man börjar fatta hur de funkar, hade ingen mus så de är säkert lite utanför;O).

  



Nu ska jag väcka Molly mus för att vara vaken ett tag sen lägga sig för natten=O).


Saknar dig min Underbara Prins, Hoppas du kommer hem snart!  

Av Anna-Karin - 5 oktober 2009 17:19

I helgen har de varit fullt upp!


På lördags morgonen var vi väckat av min kära mor som ringde och skulle tala om att dom skulle komma på söndag istället för på kvällen... Jag som hade satt våra mobiltelefoner på ljudlöst och de sket ju sig att få lite sov morgon. För sessan vaknade ju när mamma/mormor ringde. Men jag fick vila drygt 40 min till molly låg och bajsade=O).

Sen klev vi upp och gjorde frukost. Så vi kom i väg i bra tid.


Vi åkte upp gnarp och Prinsen höll på med Chevan och alla hans andra saker=O). Jag lurade upp svärmor så vi gick på en prommis, efter prommis fick vi lite fika av mormor & morfar(peters). Efter fika så skulle svärmora gå och plocka lite svamp så då följde jag. Vi hittade jätte mycket=O)


På kvällen var vi bjuden på middag hos Jenny Och Jepp, Super god middag fick vi! Jag tog med lite svamp mumsigt.

Trevligt som vanlig var de där! 


På Söndag morgon vaknade jag av att Molly låg och pratade då sparkade jag på Prinsen så han gick upp och bytte blöja och la till henne i sängen. Sen myste jag lite till i sängen tills frukosten var färdig. När vi hade fikat klar så började jag och städa för att jag/ vi skulle få främmande eftersom jag fyllde år! Så nu är jag 24 år=O).


Sen strömmade de in främmande, Jag fick pengar till en systemkamera så nu ska jag bara åka och kolla på en=O) Jippy! Jag fick även en prydnads häst i ten tror jag är av svärmor, bullformar och en köks handduk av jenny och jepp. Hjärtligt tack för alla fina presenter!

På kvällen myste vi i soffan sen vart de sängen.


De var vårna helg!     

Av Anna-Karin - 2 oktober 2009 19:37

Till middag åt jag en kebabtallrik jag mår inte så bra så hjärtat sa att vi skulle köpa mat så ville jag ha från KinaKöket men dom hade stängt för renovering. Så då vart de en tallrik i stället... Å de var inte så gott...


Nu Myspys Med min underbara Prins

     

                                                 Mitt Allt!

                                   Underbar & Älskad Av Mig!


Av Anna-Karin - 2 oktober 2009 11:52

I går när jag kom hem så skulle jag och lille man ha en mysig eftermiddag, men De kan jag ju säga att de inte vart, Nån som tror man kan välja om 100.000 gånger om man valt att bygga med lego. Men de fick lille man lära sig i i går.

Men de sitter nog inte kvar när han kommer till oss nästa gång=O(. Men men.


Så mitt uppe i allt så känner jag att min rygg värker och att jag börjar få ont i halsen och näcken. Sen var de vara värre och värre. Ont i hela kroppen och skakis.

Så i går fuskade jag med en bit pankaka och i natt lite lätt dryck så nu, tar vi nya tag på Måndag. Tror kroppen behöver energi för att bil frisk, Eller har jag fel?


Nu ska jag stopp nått i magen och gå och lägga mig. För mamma´s Underbara prinsessa sover så då ska jag passa på och vila lite jag med...


På Måndag ska jag i allafall väg på massage hos Dan Marsch. En super duktig Kille!

Han tar även mot Gravida, Jag var dit några gånger när jag var gravid=O). Så underbart skönt att få ligga på magen när man är gravid=O)! Han har en specialbygg Bänk för gravida! Dom har även spa, men de har jag inte testat men jag tror jag ska lura med mig min Prins dit när vi fira 3år!

Lovar att ni inte blir besvikan om ni går dit!


Nu Lunch i magen sen vila men nu har lilla sessan vaknat men tror hon är super pigg vilket inte är sant....





     

Av Anna-Karin - 1 oktober 2009 09:50

De är Underbara Oktober NU! Detta är Årets bästa Månad Tycker Jag!

Dels för att Jag fyller år och Jag och min Älskade Prins Träffades denna månad, Då de verkligen sa Klick;O)!


Kärleken´s Månad;O)!



Av Anna-Karin - 1 oktober 2009 09:40

Å Vilket underbart väder de är ute i dag!


I morse så tog jag och lill prinsen och prinsessan sovmorgon=O). Mysigt att kunna fick frukost tillsammans på morgonen. Även att jag dricker min drink=O)!

Tim har sovit såååå himla dåligt nu 2 nätter, kissat ner hela sängen i tisdags natt och i natt har han varit upp 3 gånger... Och de tar på han att han inte sover bra på nätterna. Så då tog vi lite mys sovmorgon=O). Så jag hoppas att han är pigg och snäll på dagis.


I går hade vi en jätte mysig dag med Jenny och Lina vi vart ute och gick i nästan 1,5 timme och sen så åkte jag & sessan på affären för att handla. Sen hem för att fixa och dona lite innan Prinsarna skulle komma hem och sen skulle vi /jag få främmande av lille bror Daniel och Emelie. Dom kom för att gratta mig i förskott=O). Jag fick jätte fina blommor och 4 triss jag vann 50 kr=O)


Nu ska jag hoppa in i duschen och sen göra mig iording för mammamaffian grupp;O)!


Ha en Underbar Torsdag!


Kramisar    

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards