Alla inlägg under september 2009

Av Anna-Karin - 2 september 2009 07:48

I dag är vi upp tidigt eftersom lille prins ska på dagis. Så nu är de frukost som ska intas=O)!


I dag blir de bra lugnt jag ska fixa de sista i Vårat badrumm som nu har vatten som funkar! Underbart, i går tog man sig en dusch i vårat badrum och inte i källaren;O).


Önskar er en mycket bra dag!  


Kramar Från oss

Av Anna-Karin - 1 september 2009 23:13

Nu måste jag hoppa i sängen så jag orkar upp i morgon!


Natti natt!

Av Anna-Karin - 1 september 2009 22:45

Super söta Prinsessan Molly!

Lite butter, man jag är ny vaken och lite mysis.

 

Fortfarande Lite svår flörtad;O)!

Men med en Puss av mamma så tinade jag=O)!

Varför ser du så Glad ut mamma?

Å vad är de där för nått inte tänker jag kolla åt samma håll som dig för där är ju kameran;O).


Lika som bär, sägs de=O)?


Nu vill jag oxå Prata lite=O)!

Lite till bilder från i dag. Jag har knäpp dom som sessan är med på. Kristina har knäpp dom men mig och sessan på! Tycker de är så synd att jag inte har knäpp mer bilder på mig och sessan för de är lite tråkigt. Så när Kristina är med så brukar jag be henne. Så nu bjöd jag på alla=O) bilder!

Av Anna-Karin - 1 september 2009 22:37

I dag har vi varit i lekparken nästa hela dagen. Den har varit både upp och ner. Blir så när man har en bonus son som tror han äger världen.


Strax före mellis så kom Kristina och Filip till lekis för ja skulle ha filip medans K var till bm=O). & Som "betalning" fick jag låna hennes Kamera;O)


Så här kommer våran dag i bilder=O)

Tim leker=O)

Filip Låter som en traktor;O)

 

Tim posar(stavningen) för mig=O)

Bilderna är fotad av mig!



Av Anna-Karin - 1 september 2009 18:12

Eller inte, Blir såååå less på en viss person. Säger bara väx upp och bete dig.

Vart så less på att höra en massa skrik och "skäll" Så jag la på.


Nu är röris A här och ska fixa de sista. Ska blir så skönt att kunna få duscha i vårna dusch i kväll. Då ska jag och prinsen inviga den;O). Har nog varit utan den i mist 6 veckor nu..


Sitter och väntar på att diskmaskinen ska bli klar.. Så jag kan stoppa i de sista från middagen...


Nu ska jag kolla fb lite=O).


Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards