Alla inlägg under september 2009

Av Anna-Karin - 16 september 2009 09:45

I går hade jag en kompis här, som har börjat sälja Pro-Aqua, de är en multi maskin. Ser ut som en dammsugare fast de är inge filter i den uten som filter har man vatten. Den används till dammsugning, fönsterputsing, fläckborttaging, dammtrasa, luftrenare. Jag tror verkligen på den och skulle vilja ha den så i går tackade jag ja till att köpa den. Fick ett billigare pris på den eftersom min kompis var ute på upplärningsvisningar.


Men i morse så pratade jag med mina vänner, och sen satt jag och grubblade lite och kom på att om de kommer ett hus som vi skulle vilja ha så kan vi inte köpa de för då har jag min pro-aqua på avbetalning. Vet att de är en gubbe som är jätte gamla som bor i vårat Dröm hus. Som tydligen inte är allt för pigg. Så hoppas att de kommer ut tillförsäljning. Plus att jag vill ju ha en system kamera, och nytt överdrag till soffan. Så jag har nu använt mig av retur rätten Tur den finns.


Skulle man kunna dela den med nån så skulle jag inte tveka. Men de är ju inte så lätt att dela än "dammsugare" med nån.

Och nu känner jag mig Så Dum mot henne. Men jag hoppas att hon inte är så ledsen på mig.

För den kostar ju en hel del.

     

Är de någon av er som känner någon som har eller har haft en sån här maskin? Skulle vara roligt att höra om ni hört nått om den!


Vart lite sent i går jag jag orkade inte blogga nått.


Nu ska jag ta och fixa lite här hemma. Måste ta och baka lite eftersom vi ska ha kalas för lill prinsen på fredag. Och han har ftt bestäm vad han vill bjuda på Choklad(bullar) Bollar och Tårta. Tim tror de heter cholkad bullar så jag hade lite svårt att fatta ved han menade i går när i pratade om vad han ville ha.=O)


Ha en underbar Onsdag! 

Av Anna-Karin - 15 september 2009 11:34

Sovit bra har min prinsessa gjort i natt. Hon somnade 20:10 vaknade till när jag och hjärtat gick och la oss,

då gick jag upp och gav henne nappen. Och smörjde sessan kinder. Så då somnade hon om och så vaknade hon när prinsarna åkte på jobbet/dagis Strax efter 06 i morse.

Då gick jag upp och gjorde vällning till henne, efter sessan ätit upp vällning så somnade hon om och sov till strax för nio. Snacka om att jag var pigg i morse.  Men eftersom vi bor i lägenhet så kan jag ju liksom inte gå upp och dar i gång dammsugaren eller starta en tvättmaskin. Så jag låg och kollade lite på telefonen och somnade om efter ett tag.


Inte vet jag om de var hennes fin pyjamas som gjorde de. För så här söt var hon i går innan hon skulle gå och lägga sig=O)



  

En Mycket Underbart Söt & Trött Prinsessa!

Detta Pyjamsa set fick hon av Kristina, Petter & Filip Och Momma & Ludde.


SöTaRe PrInSeSSa FåR mAn LeTa LäNgE eFtEr=O)!

Av Anna-Karin - 15 september 2009 11:23

Förra veckan så åkte Jag och Mamma lastbil med Pappa. Jag gillade de mycket starkt, Somnade som en prinsessa på ärten!

Mamma knäppte några kort

  

På detta kort var jag ny vaken



Jag ser lite skeptisk ut. Men åka Lastbil de diggar jag;O).

  

Hej hej! Nu åker vi för att tippa lasten pappa har i lastbilen.    


Tyvärr fick vi inge kort på pappa, han morrade så när jag skulle knäppa kort!

Av Anna-Karin - 15 september 2009 11:19

I går så laddade jag upp bilder från min mobil så nu kommer de några bildersen GudMorElla var här och hälsade på.

          

Vi Lunchade på Dåckås=O) Mycket mumsig var de!

Av Anna-Karin - 14 september 2009 21:20

Tråkigt är de att vara förkyld. Så fort jag anstränger mig så blir jag täppt i näsan.

Så jag har inte varit ute på min morgon prommis men jag har varit ute och gått lite medans tim har cyklat. Och latar unge får man leta ihjäl sig efter;O). Tycker de är så synd att han ska vara så. Man berömer och stöttar han för att han ska kämpa, med de är jobbig och då lägger han av. Men vi kämpar på=O)!  


SEn har jag putsat fönsterna i köket och tvättat ja 4 maskiner tvätt. Jag var lite smart så jag körde även gardinerna och dom krymte så nu är dom perfekt i längden=O)! Så i morgon blir de putsa vardagsrum´s fönsterna och sätta upp gardinerna. Men jag tror jag även ska satsa på en lugn prommis i morgon bitte=O)


Nu ska jag se cis, mycket bra program!


Kramar från oss!

Av Anna-Karin - 13 september 2009 21:27

I dag vaknade jag tidigt av att sessan låg och pratade och gnällde om vart annat. Du hade lilla go gumman bajsat och de förstår jag att man inte vill sova med.


Så efter jag läst lördags tidningen så gick jag upp och fixade till mig för att åka upp på birsta och köpa gardiner, med min underbara svägerska Hemelie=O). Vi mötte även upp Lovely Ella(sessans gudmor) och hennes små troll. Så roligt att få träffa er=O).


Jag hittade inte några jeans som jag kunde ha, blir så less jag köpet en stl som jag  kan dra av mig utan att knäppa upp och så fanns dom inte i en stl mindre så jag testade ett par andra men dom fick jag inte igen. Fattar mig inte på dom som syr kläder nu för tiden. 


Så nu jävlar är de jag i mot vikte och denna gång ska jag vinna=O). Lite jobbigt att jag fortfarande är förkyld men i morgon ska jag gå ut och gå en timme och sen hålla mig till ett liv utan kolhydrater.


Måste verkligen få till en dejt med Therese och Alfred. Sååå länge sedan vi träffades nu.


I går när vi var hos mormor så hade hon köpt 6 månaders välling. Så nu är de nån som ratar ersättningen. Så jag har nu ett stort paket över, Nån som vill köpa de? 


I går hade vi en mycket mysig kväll, de har vi haft i dag oxå=O). Underbart för nu började de att vända=O). I LOVE!

I morgon blir nog prinsen hemma för han hade feber och är mycket snorig i dag. Svettas och fryser om vart annat. 


Nu ska jag hoppa i säng så jag orka med en matning och kliva upp i morgon.


Natti natt!



Av Anna-Karin - 12 september 2009 15:44

I går vart de inge mys om jag säger så... Har nu pratat och förklart aett antal gånger hur jag känner och mår för min sambo och nu började de nog gå in i hans huvud=O). För i morse så gick han upp och gjorde frukost och sen gick jag bara från bordet så han fick plocka undan;O). Så i morse när han skulle åka så var han såååå mysig och vi hoppas att de håller i sig=O)!

Så jag hoppas på lite lördagsMys, Nu sitter jag hos mamma och har lite egen tid=OP. Molly sover i mammamormor´s famn i söffan, Tänk om man var lite ändå för där är de såå mysigt att få sova;O).

Morfar Rickard är ute med tim och hjälper han att sätta på han stödhjul på cykelen=O).


Ringde och kollade med hemtex i sundsvall om dom hade gardinerna jag ville ha till köket och dom fanns. Så glad jag blir. Åker in och köper dom i morgon=O).


Vill ju ha lite fint när vi ska ha kalas till veckan, Tim fyller ju 5 år. Sen fyller jag oxå år snart!


Nu ska jag vara lite trevlig jag med!


Ha en fab Lördag!


Kramar

Av Anna-Karin - 11 september 2009 19:53

Nu ligger den lill prinsen. Var nån som var SUPER trötter. Nu ligger jag på golvet med sessan. Hon har kissat  ner hela filten och nyss kräktes hon. Så nu måste jag skura av henne och sen blir de sängen för henne med.


Sen ska jag och prinsen mysa så de står härliga till;O)!


Önskar er en fortsatt trevlig kväll!


Kram & Puss 

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards