Alla inlägg den 25 september 2009

Av Anna-Karin - 25 september 2009 19:15

Lite bilder sen i Tisdags när vi var hos Prins Alfred!

  

Smakar Underbart gott!


  

Måste ju Kolla Till Prinsen så han inte Blir ledsen=O)!


  

Han Såg mycket nöjd ut=O). Undra om han förklarar hur man kör Vrålåkte?!?


                

 


Tack För en jätte mysig och trevlig dag!






Av Anna-Karin - 25 september 2009 18:31

Stort Grattis Till er Prins Petter Och Kristina, Stort Grattis till din lille Bror Filip!

  

Han är så Underbart söt!


Av Anna-Karin - 25 september 2009 09:32

Natt när jag vaknade för att ge sessan mat så hade jag sååå himla ont i magen. Så ont att prinsen fick lägga sig och hålla om mig då somnade jag om. Precis när jag somnat så fick jag ett sms av Kristina att dom var på väg in på förlossningen. Tur jag hade prinsen att krypa ner vid igen. 

Tror jag har sympati ont med kristina men hon har säkert mycket ondare nä mig.


Nu väntar Jag & Sessan ju bara på ett sms om att Prinsen eller Prinsessan Har kommit till Världen! Längtar även tills man får träffa skrutten... Myssspysss med bebbe!


Skulle ju vara duktig och gå ut och gå men jag vet inte om jag vågar om jag måste super snabbt på toa... Så i dag är vi lat och skippar den...   

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards