Alla inlägg den 20 september 2009

Av Anna-Karin - 20 september 2009 15:45

I dag vart vi väckt av men farbror som lämnade hjärnan hemma på huvudkudden;O). Så våran dag började 7.30 Vi klev upp och fikade frukost med prinsen och farbror och farbror´s tjej Sandra. Sen när dom åkte så hade jag och sessan en lugn mysig morgon. Jag duschade och molly lekte på golvet och hade de mysig. Fixade och dona i vårna takt. Sen så åt sessan lite välling efter de var intaget så hoppade i vi in i bilen för att åka upp Till sundsvall och hämta vagnen och shoppa loss på PoP. Men när jag hade kommit en bit så kom jag på att jag hade glömt att ta med rabattlappen jag hade fått på pop så jag vände och åkte hem och letade, jag ljuger inte om jag letade i 40 min men hittade den inte... Så jag åkte upp utan den och hoppades på att de skulle gå att lösa ändå. 


På vägen fick vi även med oss Gudmor Ella, alltid lika roligt!


Så först så åkte vi på barnenHus och hämtade vårna vagn, som glappar lite mycket i ligg delen som innan. Men den var super i handtaget och däcken.

Efter BarnensHus så åkte vi och hämtade Ellas bil som Rob hade lämnat i stan att fira att att dom vunnit sin serie! Grattis Grattis säger vi!


Sen åkte vi på till stan för att få någon i våra hungriga magar och sen gå på Pop och handla kläder till min Älskade och Underbara Prinsessa!


Men till Lunchen så valde vi att gå på Charm och fika men de gör jag aldrig mer om. För så otrevlig som dom var som jobbade där var och Svin dyrt de har blivit där så där sätter jag aldrig min föt nå mer!!! De var inte lilla Charm utan stora som ligger i In Gallerian...


Så efter lunchen så gick jag och köpte mig ett par nya Super snygga stövlar på Dinsko.

Vi var in på H&M och kollade jag hittade en kofta som jag ville ha men de fanns inte min stl, så de var synd.. Men jag ska kolla om de finns någon här i stan.

Sen skulle vi gå på Fanny och köpa en klänning till mig men dom hade stängt så de vart Pop på en gång. Så jag handlade detta:

                


Och tjejen  i butiken var så Himla hjälpsam, eftersom jag hade glömt min rabatt så ringde hon och frågade sin Chef och jag kunde få skicka upp den på posten, med de gick inte utna att jag kunde köpa klädernar och komma in inom 3 veckor så skulle dom åter köpa kläderna och dra av rabatten. Men efter ett tag när jag kollat runt så kommer hon fram och säger att dom hade fixat så jag kunde skicka den på posten. Så Himla snällt!

Tusen tack Ericka för all hjälp! 


Efter några timmar på stan så åkte vi på Norells och köpte blommor till till Farfars grav, sen åkte jag och Molly upp och Överraskade min farmor. Hon vart såååå Himla glad när jag ropade på henne. Men är de du jänta fick ajg till svar=O). Så när jag lämnade henne för att åka in till pappa/morfar & Pia en sväng och sen åka vidare till mamma/mormor på middag så var hon mycket nöjd. Annars så vill hon alltid att man ska stanna längre. Och ja jag har jätte dåligt samvete över att jag inte träffar henne mer. Men de ska de bli ändring på när vi köper hus! Fö då är de lite lättare och hämta henne och ta med henne hem till huset. Än att sitta i en lägenhet som nå fån. Eftersom hon har de jobbigt att gå längre sträckor.


Efter en Underbart go middag så styrde jag och Molly oss hem över!


Mys kväll med hjärtat när vi kom hem.

Han hade varåt på Formula offroad i uppsala!   


Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards