Alla inlägg den 17 september 2009

Av Anna-Karin - 17 september 2009 21:44

Hej Agneta!


Plommon Puren jag gör är av torkade plommon, Men du måste ju kunna göra pure av färska plommom oxå


Jag lägger dom torkade plommonen i en kastrull med vatten (fyller på med vatten när de blir lite) och sen kokar jag plommonen till dom är mjuka. Mixar dom med en stavmixer och spär med vattnet som jag kokat dom i.

Lätt som en plätt=O). Vet nte riktigt hur man gör med färska plommon, men jag ska kolla om nån som jag känner vet.


Får jag fram nått så skriver jag här igen=O)    


Kram från oss.



Av Anna-Karin - 17 september 2009 21:27

I dag har jag och sessan varit på mamma träff. De var trevlig att träffa alla igen.

De syndes att de var ett tag sedan vi var där, för alla sötnosar hade blivit sååå stor.



I dag har jag tvättat och varit och handlat till tim´s kalas i morgon=O).


I morgon blir de till att städa.

Hoppas sessan sover bättre i natt, för natten som var så hostade hon och tappade nappen sa att hon ville ha den på hennes egna lilla sett. Hon gnäller inte utan pratar liksom.


Om hon hostar lika mycket i natt så måste jag ring bvc och få lite hostdempande. Hon hostar så hon nästan tappar andan. Mamma´s Lilla Prinsessa.


Nu ska jag kolla på tv med min Prins!

Av Anna-Karin - 17 september 2009 21:23

Fattar inte varför du ska tjata. Här om dagen så la jag ut bilder på tim. Så varför tjata. Blir inge bättre av att tjata. Fattar inte vad de är för bilder Du vill se.

Sen tycker jag de är Mycket fjantigt att du inte kan säga vilken du är! 

Av Anna-Karin - 17 september 2009 21:08



  

"Jag tävlar om ett presnetkort från Liten Correlin i Therese blogg.

Var med här du också"

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards