Alla inlägg den 16 september 2009

Av Anna-Karin - 16 september 2009 13:05

Och de är vad jag har. Måste verkligen gå och köpa mig ett par nya prommis skor och en reng jacka. För när jag skulle klä på mig så hörde jag att de regneade för de slog på fönstret. Så då ställde jag in prommisen. Men jag har gått mycket här hemma nu=O). Så då dag blir de en dag hemma.

För mamma och lille bror ska komma i dag så då hinner jag nog inte ta en se heller. Men de blir en längre i morgon.


Nu har jag gjort chokladbollar för de är vad jag tänker bjuda på i dag=O).


Nu ska jag starta tvättmaskin nummer 2 och dammsuga men mig värde lösa dammsugare;O). För de är nog sant att den inte är nå bra. Men men den får hålla ett tag till... 


  

Av Anna-Karin - 16 september 2009 09:45

I går hade jag en kompis här, som har börjat sälja Pro-Aqua, de är en multi maskin. Ser ut som en dammsugare fast de är inge filter i den uten som filter har man vatten. Den används till dammsugning, fönsterputsing, fläckborttaging, dammtrasa, luftrenare. Jag tror verkligen på den och skulle vilja ha den så i går tackade jag ja till att köpa den. Fick ett billigare pris på den eftersom min kompis var ute på upplärningsvisningar.


Men i morse så pratade jag med mina vänner, och sen satt jag och grubblade lite och kom på att om de kommer ett hus som vi skulle vilja ha så kan vi inte köpa de för då har jag min pro-aqua på avbetalning. Vet att de är en gubbe som är jätte gamla som bor i vårat Dröm hus. Som tydligen inte är allt för pigg. Så hoppas att de kommer ut tillförsäljning. Plus att jag vill ju ha en system kamera, och nytt överdrag till soffan. Så jag har nu använt mig av retur rätten Tur den finns.


Skulle man kunna dela den med nån så skulle jag inte tveka. Men de är ju inte så lätt att dela än "dammsugare" med nån.

Och nu känner jag mig Så Dum mot henne. Men jag hoppas att hon inte är så ledsen på mig.

För den kostar ju en hel del.

     

Är de någon av er som känner någon som har eller har haft en sån här maskin? Skulle vara roligt att höra om ni hört nått om den!


Vart lite sent i går jag jag orkade inte blogga nått.


Nu ska jag ta och fixa lite här hemma. Måste ta och baka lite eftersom vi ska ha kalas för lill prinsen på fredag. Och han har ftt bestäm vad han vill bjuda på Choklad(bullar) Bollar och Tårta. Tim tror de heter cholkad bullar så jag hade lite svårt att fatta ved han menade i går när i pratade om vad han ville ha.=O)


Ha en underbar Onsdag! 

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards