Alla inlägg den 3 september 2009

Av Anna-Karin - 3 september 2009 14:59

Min ork någonstans?

Fattar inte vad de är med min kropp men denär helt slut. Ont i huvudet och jätte trött. Har liksom ingen enerig kvar till att orka med mig själv. I dag hade jag bestämt mig för att jag skulle gå ut och gå efter jag lämnat lill prinsen på dagis och gett min sessa mat. Men jag måste ha somnat när jag gav henne mat för jag vakanade av ett konstigt ljud. Hem telefonen ringde. De var Charlotte som undrade vad vi gjorde eftersom jag inte svarade på smsen hon hade skickat...


Så hon kom förbi och åt lunch med mig.


I dag skulle vi ha träffat Therese och Alfred men jag glömde bort att de var onsdag i går så i morse när jag insåg att de var torsdag så var de lite sent eftersom jag denna vecka har tim på dagis 5 timmar per dag. Men i morgon ska han gå för då  ska jag jobba åt svärmora=O).


Apropå De här med kommunen så Hade jag RÄTT. Så Nu ska dom ändra så vi bonus mamm- och pappor  får ha vårat bonusbarn på heltid på dagis om den biologiska föräldren eller vårdnadshavarne har sysselsättning på heltid!

Eftersom dom inte kan ställa de kravet på oss.


Nu har jag en hunrig prinsessa så nu ska hon få mat sen ska vi gå på affären och handla mjölk och macka, och choklade så jag kan baka till helgen=O).

Till veckan så måste jag ta och baka bullar eftersom snart fyller tim och jag år!


Mat till sessan var de=O)!


Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards