Alla inlägg under augusti 2009

Av Anna-Karin - 3 augusti 2009 18:42

I dag klev jag upp tidigt för att skjusa lille man på dagis. Sen åkte jag till C och barnen för att få lite frukost... Sen åkte Charlotte och lämnade sina barn på dagis sen var vi ut och gick ca 6km i rasktakt. Jätte skönt var de=O).

Sen åkte vi till Jenny och hälsade på henne. Vi var även ut och gick med henne och Ludde(hunden). en fick vi jätte mumsig lunch. Tack tack Jenny!


Så innan jag var och hämtade lille man på dagis så hade jag gått 12000 steg!!! Duktiga JAG och Charlotte!


Nu måste jag sluta för att Lägga lille man!


Ha de så gott!


Kramar från Oss    

Av Anna-Karin - 3 augusti 2009 18:27

De har sina förklaringar, ännu förra veckan på lördga så rev vi ut allt på vårna toa, för förrra veckan så var pappa här och hjälpte prinsen att bila upp den gamla golvbrunnen och bila lite längre mot väggen eftersom vi ska sätta in en dusch istället för badkar.

S förra veckan bodde vi hos mormor och morfar(prinsens). Så jag har inte haft nå internet så de är därför de varit sååå tyst här...


Ja vad gjorde jag förra vecakn då, vi var ut till åkersviken och grattade pelle för han har fyllt 60år. På Onsdag Fick jag äntligen åka ut på Gran. De var så Himla mysigt. Jag och prinsen var ute och gick runt ön och vi fick jätte god mat. Molly trivdes jätte bra, Å åka båt är mycket skönt och mysig. Så jag sov hela resan dit och hem. De tar ca en timme att åka dit:O).


Vi var även till pappa och pia och åkte vattenskoter så jag och prinsen hade barnis åt sessan. Så vi fick lite Underbar tid med varandra;O).

Lite tråkigt för sen på kvällen skulle prinsen ut och åka med micke men prinsen kom inte så lånt förän de så poof. Och vattenskotern skar=...(

Smörjvajern hade gått av så skotern fick ingen olja... Så tråkigt. Men prinsen ska prata med återförsälgaren för den har inte gått mer än 10 tim..

  

De var lite av våran vecka!


Kram

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards