Direktlänk till inlägg 24 augusti 2009

Måndag!

Av Anna-Karin - 24 augusti 2009 23:41

I dag hade jag & prinsessan lite sovmorgon;O). Så himla skön när sessan äter och myser ner sig bervid mig och sen somnar så sött. Då tänker jag alltid att jag ska bara mysa ett tag och sedan gå upp, men lyckas aldrig med på nått konstigt set;O).


Efter att ha beslutat att jag inte åker upp till sundsvall med vagnen utan gör de i morgon i stället så ringde jag prinsen och frågade om jag och sessan fick följa en sväng. Men då skulle han vara på hemme plan och köra så vi skulle ta de en annan dag.


Så då tog jag och ringde Jessica&Melissa och frågade om dom ville komma på en fika så tjejerna fick leka lite=O). Och dom kom så gärna.


Tänkte jag skulle vara duktig och baka en Sockerkaka a la mammamormor men jag hade inge socker hemma... Så de gick inge vidare med de.


Men vi hade de trevligt ändå med mycket BarnPrat och några koppar kaffe, Girlsen lekte på golvet och hade mysigt med mycke prat och rörelse.

Molly Och Melissa Under babygymmet=)


Ser ut som Melissa visar Molly nått;O)


Melissa Bus=O) 


MollyMus Bus=O)


Efter men massa lek och kaffe så var girlsen trött så då pckade vi ner dom i vagnarna för att gå ner på stan!

Då passade jag på att hämta ut min mobil som varit på lagning, så nu hoppas jag att den funkar, annars så blir jag sur. Har fått den utbytt en nång till en nu mobil och nu har den varit in på 2 servicen=O(... Måtligt less...


Efter en sväng på stan så gick vi skilda vägar hem över. Sen så har jag och musen bara varit hemma och fixat. När prinsen kom hem så att vi upp komoden på toa så nu är de bara duschblandaren och rören som ska upp sen ni. Jo just jag spegelskåpet oxå plus lite ström. Sen har vi ett fädrigt badrum och jag har en tvättmaskin=O)...


Natti natt mina vänner!   

 
 
Ingen bild

Jessi

1 april 2010 16:45

go ungar vad fin dom var där o små hahaha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna-Karin - 13 september 2015 15:59

Varför ska jag ha sååå Stor förväntningar och  när de inte blir som jag hoppats blir jag ledsen och besviken.Nä måste bli bättre och inte vara så förvänta mig så mycket när de gäller andra människor... De är nått jag ska träna järnet på från och med ...

Av Anna-Karin - 18 juli 2015 10:39

De är frågad de... Just nu sitter jag i sängen med datorn i knät och njuter av regnet som smattrar mot taket.   I dag vart de en riktigt inne dag, Men jag har lite beslutsångets vad jag ska göra bullar måste jag baka då de är helt slut i frysen...

Av Anna-Karin - 15 juni 2015 00:36

I bland sätter livet än på prövning. Jag vet vad jag vill i livet och står fast vid de. Men som tur är överger ju hoppet än sist av allt. Å när man känner nä nu får de vara nog då kämpar man lite Till! Just nu Älskar Jag Mitt Liv! & alla fina män...

Av Anna-Karin - 21 april 2015 11:28

I fredags kände jag av halsen på lördag morgon kunde jag knappt prata. På söndag väset jag om jag inte tog i för kung å fosterland när jag skulle prata. I går gick jag hem från jobbet. Dog i sängen flyttade mig till soffan sen sängen igen. Då...

Av Anna-Karin - 22 mars 2015 15:22

Så jag tror jag spricker

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards