Alla inlägg den 24 augusti 2009

Av Anna-Karin - 24 augusti 2009 23:41

I dag hade jag & prinsessan lite sovmorgon;O). Så himla skön när sessan äter och myser ner sig bervid mig och sen somnar så sött. Då tänker jag alltid att jag ska bara mysa ett tag och sedan gå upp, men lyckas aldrig med på nått konstigt set;O).


Efter att ha beslutat att jag inte åker upp till sundsvall med vagnen utan gör de i morgon i stället så ringde jag prinsen och frågade om jag och sessan fick följa en sväng. Men då skulle han vara på hemme plan och köra så vi skulle ta de en annan dag.


Så då tog jag och ringde Jessica&Melissa och frågade om dom ville komma på en fika så tjejerna fick leka lite=O). Och dom kom så gärna.


Tänkte jag skulle vara duktig och baka en Sockerkaka a la mammamormor men jag hade inge socker hemma... Så de gick inge vidare med de.


Men vi hade de trevligt ändå med mycket BarnPrat och några koppar kaffe, Girlsen lekte på golvet och hade mysigt med mycke prat och rörelse.

Molly Och Melissa Under babygymmet=)


Ser ut som Melissa visar Molly nått;O)


Melissa Bus=O) 


MollyMus Bus=O)


Efter men massa lek och kaffe så var girlsen trött så då pckade vi ner dom i vagnarna för att gå ner på stan!

Då passade jag på att hämta ut min mobil som varit på lagning, så nu hoppas jag att den funkar, annars så blir jag sur. Har fått den utbytt en nång till en nu mobil och nu har den varit in på 2 servicen=O(... Måtligt less...


Efter en sväng på stan så gick vi skilda vägar hem över. Sen så har jag och musen bara varit hemma och fixat. När prinsen kom hem så att vi upp komoden på toa så nu är de bara duschblandaren och rören som ska upp sen ni. Jo just jag spegelskåpet oxå plus lite ström. Sen har vi ett fädrigt badrum och jag har en tvättmaskin=O)...


Natti natt mina vänner!   

Av Anna-Karin - 24 augusti 2009 23:37

Och de var ju super roligt att kunna hoppa och snurra rut och full kolla på mamma och Så roligt att kolla på pappa när han fixade i badrummet!

Verry Fun!


Av Anna-Karin - 24 augusti 2009 16:55

I lördags när jag skulle skriva så fick vi ju främmande av PappaMorfar & Pia. De förgyllde verkligen våran dag! Men jätte god mat och trevligt prat!Tusen tack pia för den god maten. Som synd så åkte dom hem tidigt för
 pia skulle jobba... Så de var lite tråkigt..


Men dom kommer ju ner på marknaden och ska gå med oss, sen när dom åker hem så ska Molly få följa dom hem och sova där=O). För då ska Jag och prinsen gå på årets sista crusing utan barn och ha lite tid med varandra;O)! Nått jag verklign kan rekomendera! För man glömmer lätt bort varanndra när man har barn...


Nu måste jag sluta igen för nu är de en Prinsessa som är jätte hungrig här!


Som jag trodde så var den en falsk hunger, utan en mycket trött prinsessa=O). Som nu sover söt.


Skulle ge henne lite pure nu och vi hade bara pure från 5 månader och den innehöll kalvkött och de var inte nån hit. Så jag gjorde lite gröt och lite mer nä halva smakisen gick ner. Men nu när hon äter gröt så prutar hon med munnen. Vet inte riktigt vad hon gör;O).


Ja åter till uppdaterningen.


På söndag så var jag på Gangstar Party hos Kristina. Å så mycket snyggt de fanns, De vart mest till lill Prinsen:

En kortärmad tröja, en ny scarf till hösten/Vintern och ett hemligt plagg=O)

Till Sessan var de en Scarf till hösten/Vintern och ett hemligt plagg=O).

Väntar med spänning att få se dom hemliga plaggen;O)!

Eddie, Tim´s Tröja:


Molly & Tim´s Scarf

Sen åkte vi bara hem och myset. Eller myste jag gjorde ren avloppet i kök. Och de var mindre mysigt kan jag säga!


Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards