Alla inlägg den 4 juli 2009

Av Anna-Karin - 4 juli 2009 11:27

Nu kolla en mycket konsentrerat Prinsessa på tv=O)


 Här höll molly på att öva att sitta så morfar fick stödja lite=O).


Så här såg de ut i sängen efter lite mat i magen;O)

Tröttisar vart man ju efter lite mat!


Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning tills i kväll för då ska vi på 30års fest!


Ha en underbar Lördag!


Kramar från Oss


Av Anna-Karin - 4 juli 2009 10:55

I går åkte jag & Molly till morfar/min pappa. För att vi ville inte vara kvar i huset... För de kom en svärm de flyg myror på nedervåningen. Så vi åkta till morfar för att sova där. Nu har jag nyss fikat frukost. Molly ligger i sängen med morfar och har nyss ätit=O). Lyx att få sitta och fika och blogga i lugn och ro!


I går var de en mindre rolig dag men jag tänker tyvärr inte gå in på de men Skator ska inte leva utan borde skjutas!!!!

Petter brukar säga viltvård när han har lyckats skjutit en grävling, 

kan de inte vara viltvård att skjuta Skator oxå??? 


Undra om molly och morfar somnade i sängen jag!



Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards