Alla inlägg den 2 juli 2009

Av Anna-Karin - 2 juli 2009 22:37

I morse så klev jag och molly upp tidigt för att vara oss;O) vid halv nio tror jag klockan var.. För att göra oss i ordning. Men nu går de ju såå fort att göra sig i ordning=O). För nå smika är ju inte att tänka på eftersom de är så himla varmt och allt troligtvis bara rinner bort;O).

Kom i tid gjorde vi oxå var inte så mycket husvangar i farten i dag.


Ja så nu är Prinsessan 62cm lång och väger 7020g. Och sprutorna gick jättebra att få lite gnäll vart de men inte mycket, sen så flinade hon och pratade men båda bvc tjejerna. Då så ena att du är ju rolig du till molly nyss gjorde jag "illa" dig och nu flinar du åt mig. Då skrattade Molly åt henne! Då sa hon att nu vart jag rörd;O).   


Å går var vi och gratta Stefan på 30 Årsdagen! Stort grattis till dig! Vi fick jätte goda bullar och tråta. När vi kom hem så stoppade jag sessan i sängen på direkten och skulle sen gå och mysa lite med prinsen som skulle sova i en annan säng pga sin rygg men jag lurade över han till "våran" säng igen. För att jag skulle kunna somna men så somnar jag oxå... Därför vart de inge bloggat i går;O). Ringde i alla fall kari på mycinnamonGril så nu får jag klänningen med kronan på nästa vecka, men jag behåller oxå den men hjärtat;O).  


I Dag fyller ju Molly´s Prins´s mamma Therese år! Grattis på Födelsedagen Gumman! 


Efter att vi varit på bvc så kom Charlotte och mötte upp oss på bvc sen gick vi på stan och skulle kolla på en present till Jenny peter´s kusin men de jag hade tänkt köpa var slut... Inte roligt=O(.. Så nu måste jag komma på nått annat... Inte lätt om jag säger så... Efter att vi leta lite så var de dax för mat för molly så vi gick upp tll jenny på hennes jobb och när sessan ätit klart så gick vi på stan och åt lunch. Jätte mysigt och trevligt tjejer. De gör vi om nån dag!


Träffade även Jenny från Bvc mamma gruppen så vi pratade oxå lite. Ska nog åka och hälsa på henne nått fram över=O). Tycker de är så roligt att se hur dom man umgås med bor!


Sen jag har även vart duktig att göra alla mina ärenden oxå, posta lite brev och byta sängbotten till en vit, lämna in telefonen m.m


När jag var på väg hem från stan så var prins en på väg en till norris för att åka vattenskoter men Olle och André. I dag hade dom åkte till Lörudden. Jag vill oxå åka så längt när de är fint ute på havet. Jag åkte oxå ner till norris och solade lite och sessna fick ligga och mysa i skuggan i bara blöja. I dag har hon doppat fötterna i havet oxå å de var jätte skönt tycket hon tror vi ska låna Järds ogräs hink och fylla upp lite vatten så hon får plaska lite i morgon. För i morgon kommer lill prinsen oxå... Jag åkte oxå lite    vattenskoter när killarna kom tillbaka=O). Så hilma roligt är de!!!


Nu ska jag hänga tvätten sen hoppa i sängen!


Natti natt.     

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards