Alla inlägg den 30 juni 2009

Av Anna-Karin - 30 juni 2009 23:31

I dag när jag vaknade så var min första tanke att åka på stranden men ändrarde mig och insåg att jag måste göra den där städningen jag inte hade tänkt göra här i huset i år men nu stod jag inte ut nå mer...

Så nu har jag städat hela övervåningen sen så han jag inte nå mer för då kom hjärtat hem och vi åkte till Min Morbror & Titti och skulle hjälpa dom att ta in hö men jag tror vi mest bara var i vägen;O).

Hjärtat fick ju i allafall hjälpa till men en temakoppling som var trasig. Sen hjälpte han till att ösa 1 vagn och dra ut hö på logen=O). Vet att hjärtat har lite för kärlek till att hålla på med hö får de har han gjort sen mycket tidig ålder=O).


Men jag tror han tycker min morbror är lite blyg i bland( Å de fattar jag inte men men karlar emellan) så de är väl lite svårt att läsa av han.

Men Morbror, Peter (Även jag) hjälper alltid till om han kan, så du behöver inte vara orolig att fråga för kan han/jag inte så säger vi de;O)!


I dag när vi är hos morbror så var hans svärmor där och lagade mat, Å GUD SÅ GOTT DE VAR!!!! De där hade du gjort super Kjerstin(Stavning?)...


Sen när vi åkte hem så insåg jag hur Mycket Jag Verkligen Saknar min gamla By. Bodde ju lite länger upp i en annan byn innan jag träffade Min prins. Hade kvar huset ett bra tag innan jag flyttade där i från...

Saknar inte just huset utan jag skulle gärna kunna tänka mig att köpa huset brevid min morbror. För de huset har min mamma och mina bröders pappa S-o byggt så där jag har bott många år av mitt liv. Lite synd att dom som köpte huset har förstörde de igenom att bygga ett garage i hop med Huset=..( .....

Skulle även kunna tänka mig att köpa pappas hus men de ligger i grannbyn(samma by som jag bodde i förut)..


Nu ska jag hoppa in i duschen och hänga tvätten sen blir de sängen!!! Tror inte jag kan dricka kaffe på kvällarna för jag blir sååå himla pigg är liksom trött i kroppen men inte i huvudet=P.


Denna söta overall har Molly fått av sin älskade mormor! Den kommer i från Po.p och kostar 155:- och skulle ha gått på 225:-. Sååå söt tycker jag!

Lånat bilden av pop.


Hon har även fått ett par skor av Älskade Bonus farmor! Oxå såå söta!

dom kommer från Vincent och kostar 100:-


Bilden är lånade av Vincentshoestore. 


Natti natt!




Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards